Lancaster Adjustable Tan Glow Refreshing Leg Fluid




Een prachtige natuurlijke bruine kleur zonder zon of zelfbruiner...Wie wilt dat nou niet? Vooral in de zomer wanneer het tijd is om je korte broeken en rokjes weer uit de kast te halen...

Deze wash-off bronzing moisturizer past zich aan je natuurlijke huidskleur. Het is een soort BB cream;  hydrateert je huid en stimuleert de aanmaak van melanine terwijl je benen direct bij het aanbrengen een mooie, bruine teint krijgen. De substantie is dun, het smeert heel makkelijk uit en het ruikt ook lekker schoon. Het is echt een aanrader voor dames (en heren) die een hele bleke huid hebben. Je kunt meerdere lagen opbouwen om een diepere bronze kleur te krijgen en natuurlijk weer uitwassen.



Ik draag alleen rokken en korte broeken als ik op vakantie ben in het buitenland, dan vind ik het ook erg belangrijk om mooie bruine benen te hebben. Dus voor mij is het meer een product om lekker mee te nemen als ik op vakantie ga... Ik heb de Blonde To Blonette Tan 01 en het verschil is wel heel duidelijk te zien, mijn benen zijn iets bruiner en heel mooi egaal, dus het geeft een natuurlijk resultaat... maar ik verwacht ook niet anders van Lancaster als het om zon-bronzing producten gaat.. Ik heb in het verleden ook een aantal producten gebruikt en ben altijd heel tevreden over de bronzing producten van Lancaster geweest.

De Lancaster Bronzing Beauty Adjustable Tan Glow Refreshing Leg Fluid* bevat 125ml en kost € 30