Chanel Coco Mademoiselle Dupe?! Lidl Suddenly Madame Glamour



Jullie zijn vast wel bekend met de Chanel Coco Mademoiselle geur.. Wisten jullie ook dat er een méga budget dupe van deze heerlijke geur bestond? Suddenly Madame Glamour eau de parfum, te koop bij... Lidl! voor € 3.99..



Ik liep vanmiddag een vestiging binnen en Suddenly Madame Glamour stond daar opgestapeld: €3.99 op=op... daarom heb ik er gelijk 3 meegenomen ;)
Zelf heb ik de Coco Mademoiselle eau de toilette ook in mijn bezit, als cadeau gekregen en vind het lekker ruiken... Mensen die mijn blog al langer volgen weten dat ik een parfum freak ben, ik houdt van het uitproberen van nieuwe geuren... dus jullie kunnen mijn opwinding wel voorstellen toen ik een geur ontdekte voor € 3.99 die vrijwel identiek is aan die van Chanel €75.60, het ruikt bijna precies hetzelfde... hoewel je bij Suddenly Madame Glamour het alcohol iets meer ruikt.. maar het is een perfecte parfum om dagelijks te dragen.







Hebben jullie ook al eens een budget dupe van een parfum ontdekt? 


Follow on Bloglovin