I ❤ JohnBeerens.com




Hi Beauties! Misschien hebben jullie al het logo ' John Beerens' op mijn blog gezien... 

Ik ben sinds vorige week een John Beerens Lover geworden en dit betekent dat ik als eerst op de hoogte ben van de nieuwste producten, merken en updates rondom de webshop zodat ik er maandelijks over kan schrijven op mijn blog. En krijg ik elk kwartaal een beauty verrassingspakket toegestuurd =).
Eergisteren heb ik mijn éérste John Beerens beauty verrassingspakket ontvangen, er zitten heerlijke producten in en deze producten zal ik eerst allemaal uitgebreid uittesten zodat ik snel een éérste review kan plaatsen op mijn blog. 


Zoals jullie zien zitten er hele leuke producten in het pakket ❤ 

Whitetobrown Tanning Mist*
Deze tanningspray bevat DHA en kleurloos suikerriet, dat door een reactie met de dode huidcellen (de eerste huidlaag), bruin kleurt. Het droogt snel, zonder vlekken en laat je tot 5 dagen stralen alsof je net terug komt van een zonnig oord.
J Beverly Hills Hand & Body Wash*
Een reiniging voor het hele lichaam met de heerlijke geur van Lavendel! Een mix van essentiële oliën zorg ervoor dat de huid zijdezacht aanvoelt en gedurende de dag gehydrateerd blijft.
REF Arganolie*
Deze arganolie is erg hoog geconcentreerd en werkt hydraterend, voedend, verzorgend en herstellend. Daarnaast geeft het een mooie glans en is het niet vet.
Bee Venom Serum*
Door de antioxiderende en anti-aging werking wordt de huid gerevitaliseerd en gezuiverd. Ideaal voor rijpere gevoelige of vette huidtypen.
Sunshot Tan & Beauty Drink*
De hit uit Engeland! Dit product is 2 miljoen keer over de toonbank gegaan in 2012! Het drankje waar je bruin van wordt!
Pupa Milano Nail Art Mania Luxury French 001*
JohnBeerens Magazine 




Deze producten en nog vele andere merken zijn te koop in de webshop. 
Zijn jullie al bekend met de webshop van John Beerens




Follow on Bloglovin