Ik was zo nieuwsgierig geworden toen ik zag dat bijna alle goeroe's op Youtube en blogs allemaal vertelden hoe magisch dit product was... een zachte huidreiniger ontworpen voor de gevoelige, normale tot droge huid.
Maar ik kon het nergens in Nederland vinden... en zonder het zelf uit te proberen wilde ik het niet kopen... 
Toevallig kreeg ik vorig jaar sample's opgestuurd en het uiteindelijk wel kunnen uitproberen.. En vorige week heb ik de duopack besteld via Farmaline



Bioderma Sensibio H20 oplossing is een zachte make-up reiniger. Reinigt zacht het gezicht en ogen en het verwijdert waterbestendige make-up. Ik gebruik het s'ochtends en s'avonds.
Ik breng de oplossing aan op een wattenschijfje, haal het over mijn gezicht en klaar. Je hoeft niet na te spoelen met water.

Naast de Sensibio H20 oplossing heb ik ook de Sébium H20 besteld. Sébium H20 oplossing is voor de gecombineerde tot vette huid.. Ik weet dat ik een droge huid heb.. maar de laatste tijd voelt het vet aan... dus daarom dat ik ze allebei heb ;) Ik kom er binnenkort wel achter welke het best bij mijn huid past.
Maar ik gebruik op dit moment de Sensibio H20 en vind het echt een GE-WEL-DIG product... !









Follow on Bloglovin

7 opmerkingen

  1. Ik kan niet meer zonder! Zo'n fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een goeie makeup remover nodig en zal deze maar eens proberen! Lijkt me wel een fijn product

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een vette huid dan denk ik dat de groene geschikt is voor me, bedankt voor de review

    BeantwoordenVerwijderen
  4. st
    Tem post novo no meu também
    Te espero la.
    tudodiferentecomsamaralima.blogspot.com.br
    Bjão$

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de groene lijkt me wel geschikt voor mij, ik ga de site eens checken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil hem zo graag hebben, ik draag donker make-up en heb een hele goede reiniger nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.