Mijn favoriete penselen




Naast make-up heb ik ook een groot interesse in penselen en accessoires! Van mijn penselen die ik heb, heb ik er een paar favorieten uitgekozen die ik ook het meest gebruik. En vandaag ga ik laten zien welke penselen dat zijn en waarvoor ik ze gebruik.






Foundation Penselen


Mac 130 SE Short Duo Fibre Brush "deze is heel handig om creme blush of highlighter mee aan te brengen"
Sephora 45 Mineral Powder Brush* "Dit penseel is eigenlijk bedoeld voor losse poeder/foundation maar ik gebruik deze als vloeibare foundation brush en het werkt prima!
Mac 187 SE Duo Fibre Brush 
Sephora 110 Foundation Brush* 




Concealer Penselen


Mac 286 SE Duo Fibre Tapered Brush
Sephora 100 Concealer Brush*




Oog Make-up Penselen

 Leco: 20, 22, 16, 15



Leco Brushes: 20, 22, 16, 15 "Deze penselen heb ik al zo lang en ze zijn nog steeds zo goed als nieuw!" ❤ Leco Brushes!
Make-Up Studio 8 eyeliner brush "Dit is mijn favoriete eyeliner brush en heeft een heel klein scherpe puntje. Heel handig als je een strakke dunne lijn wilt".
Sephora  238 Medium Shader*, 236 Smudge Shadow* en 13 Rounded Crease Brush*.
Make-up Forever 1N eyeliner brush.
Lancome Detail Brush
Mac 282 SE Duo Fibre Shader Brush


Blush & Highlighter Penselen


Mac 120 Brush
Sephora 111 Natural Foundation Brush* "ik gebruik het als blush/highlighter brush"
Chanel* "Deze gebruik ik voor contour/highlight"


Poeder/Bronzer Penselen


Sephora 121 Precise Natural Powder Brush*
Sephora 44 Bronzer Brush*
Sephora 49 Rounded Powder Brush*
Sephora 43 Bronzer Brush*