Na lipstick is blush mijn favoriete make-up product. Ik gebruik ook altijd een blush omdat ik vind dat make-up zonder blush niet compleet is. Met een klein beetje blush zie je er al een stuk levendiger uit.


Sinds een paar weken geleden heb ik mijn make-up collectie opgeruimd en wat ik niet gebruikte weggegeven. Dus zo groot is mijn collectie niet.









Laten we beginnen met mijn blush van Dior 889 "Pink in Love"*. Deze blush van Dior heeft 2 verschillende tinten.. Beide kleuren hebben een micro shimmer en een satijnen finish.





Hieronder zie je mijn blushes van Nars. Angelika en Orgasm. Deze 2 blushes gebruik ik ook het meest van allemaal.




Chanel "Reflex"* Mijn favoriete Chanel blush. Een roze/koraal blush met veel shimmer.


Too Faced "Who's Your Poppy?"* ook een roze/koraal kleur met veel shimmer.


Benefit "Bella Bamba"*


The Body Shop "Brush On Bronze"


Cargo "Coral Beach"*


Cargo "Catalina"*


Mac "DollyMix"


Mac "Gingerly"




Sephora Blush #1 #5 #11


Boven L/R:  Sephora Blush Me #5, Chanel "Reflex", Nars "Orgasm"




Boven L/R: Benefit "Bella Bamba" en Too Faced "Who's Your Poppy?"




Boven L/R: Sephora Blush Me #1 en Cargo "Catalina"


Boven L/R:  Sephora Blush me #11 en Nars "Angelika"



Boven L/R: TBS Brush on Bronze, Cargo "Coral Beach"



6 opmerkingen

  1. Mooie kleuren. Ik heb Orgasm ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke blog heb je! Ik volg je nu, follow back?

    x itisafashionworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij houdt van roze, zo te zien. Mooie blushes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.