Sinds kort zit er ook een winkel van Victoria's Secret vóór de douane op Schiphol. Dus je hoeft niet te wachten om te shoppen tot je ergens heen gaat vliegen. Ik was er afgelopen maand en heb 4 fragnance mists gekocht. Er zijn er zo veel en ze ruiken allemaal heerlijk! Zoals jullie weten ben ik gek op zoete, kruidige vrouwelijke geuren en heb mijn favorieten eruit gekozen: Mango temptation, Secret Craving, Vanilla Lace en Ravishing Love. Tussen deze vier geuren is "Secret Craving" mijn favoriet. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar het is een zoet/kruidig geurtje. Heel apart! 






Heb jij ook Fragnance Mist van Victoria's Secret? of andere producten? Aanraders?


18 opmerkingen

  1. Have to try those!
    Are you familiar with Tokyomilk products?
    http://shoptravelfood.blogspot.com/2013/01/tokyomilk.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love this! so cute! (ps: lovely blog, girl, can't wait to read more!)






    love, rach.
    www.so--hi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf ook dol op zoete/warme/kruidige luchtjes dus dit komt zeker op mijn wishlist:D
    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. che carino il tuo blog, mi sono iscritta! passa da me se ti va di ricambiare^^ Baci :)

    http://live-the-life--cosmetici.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bel blog, se ti va passa da me ne ho appena aperto una e sono a corto di iscritti, mi farebbe piacere averti tra gli amici :) baci.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello :) nice blog, now following you.
    I joined GFC, if you will go with me, I'd love;)

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog niks van Victoria's Secret in mijn stash, lijken me wel fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love these victoria's secret body mists!!

    -Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nice post.
    :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    follow me please :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat ze veel duurder zijn in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.