Dit is een tag die ik al eerder voorbij had zien komen en het leek me wel leuk om het zelf ook te gaan doen.

Het is wel zo dat ik vaak verschillende producten gebruik, ik hou van afwisseling. maar dit zijn de producten wat ik dagelijks gebruik.


♥ Benefit High Brow: €20

♥ Chanel Sculpting eyebrow pencil: €22.37

♥ Mac Eye Kohl: €15.00

♥ Nyx HD Eyeshadow Base: €7.07

♥ Dior Rouge Serum 675: €38.00

♥ Estee Lauder Sumptuous Extreme mascara: €28.00

♥ Soleil Tan De Chanel: €38.13

♥ Clarin's Beauty Flash Balm: €32.49

♥ Elf Cream Eyeliner: €4.00

♥ Too Faced Primed & Poreless: €30.60

♥ Chanel Vitalumieré Aqua: €41.18

♥ MAC Antique Gold Reflects: €21.50

♥ Bobbi Brown Creamy Concealer: €32.50

♥ Dior Amber Diamond Highlighter: €44.50

♥ Too Faced Blush: €24.70

♥ Naked Palette: €36.00


Totaal: €436.04

Eerlijk gezegd had ik niet hoger verwacht dan €250, dit is echt veel!!... maar ik wil er wel bij zeggen dat ik deze producten niet allemaal zelf heb gekocht. Er zitten PR monsters en cadeau's tussen. 

En gelukkig gaan de producten heeeel lang mee... ik ben erg zuinig in gebruik van make-up. 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik tag hierbij iedereen die hem ook wil doen =))))










7 opmerkingen

  1. omg i loooove it! I follow you now :) really great post! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo liebes !
    ich habe gesehen dass du meinen blog verfolgst! danke dafür ♥
    da ich vor kurzem meine blogadresse geändert habe, werden bei einigen, die
    mich schon länger verfolgen leider keine neuen posts mehr im dashboard angezeigt.
    ich würde mich also freuen, wenn du mich kurz aus der leseliste nehmen und dann
    direkt neu verfolgen würdest. so siehst du auch gleiche meine neuen posts !
    danke und viele grüße
    nathalie von Fashion Passion Love ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oehh ik zie een aantal interessante producten

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.