Make-up look met NYX

 Nagellak #112 Pure Red Pearl/ Nagellak #113 Chocolate Taupe*/ Black Label Lipstick #138 Ruby*/ HD Eye Shadow Base*/ Ultra Pearl Mania Purple Pearl & Yellow Gold Pearl*

Hallo allemaal! Ik ben weer online om een look met jullie te delen die ik heb gemaakt met mijn nieuwe NYX make-up producten*.



Ik draag bijna nooit rode lippenstift ik vind het te opvallend. Maar de feestdagen komen eraan en dan vind ik het niet erg als het net iets TE opvallend is. En dan is het ook erg leuk om uitgebreid je make-up te doen en veel glitters en opvallende kleuren te gebruiken. 


 NYX Black label Lipstick in Ruby*



 Kijk hoe prachtig de Ultra Pearl Mania pigmenten van NYX zijn! Je kunt ze zowel droog als nat gebruiken ik heb ze droog gebruikt met de HD eyeshadow base. 
Ik heb 2 kleuren uitgeprobeerd; Purple pearl en Yellow gold pearl. 






Draag jij weleens rode lippenstift? Welke is jou favoriet?