Mijn favoriete YouTube guru's!




Ik kijk al een aantal jaren beauty filmpjes op YouTube. De youtubers die jullie hieronder zien zijn mijn favorieten en ik volg ze dan bijna allemaal ook echt jarenlang. De laatste tijd heb ik niet zo heel veel tijd om te kijken maar als ik een dagje vrij heb dan vind ik het heerlijk om naar beautyfilmpjes te kijken. Me lekker laten inspireren door alle mooie looks die ze maken, ik kijk dan wel naar de dames die jullie hieronder zien, dit zijn namelijk mijn favorieten (◑‿◐)

Benieuwd naar mijn favoriete guru´sKlik even verder...




Andrea Brooks - Andreaschoice

Ik volg Andrea al zo lang.. ik vind haar echt mooi, leuk en grappig.. ze maakt vaak grappen en ze doet niet fake en dat is wat ik ook erg leuk aan haar vind. En haar makeup tutorials vind ik ook erg goed. 





Tanya Burr - Pixi2Woo

Tanya volg ik ook al een aantal jaren.. Tanya is het schoonzusje van PixiWoo. Ze is een professionele makeup artist en ze gebruikt echt mooie producten.. Ik hou van haar style! ❤





Promise Tamang Phan - Dope2111

Ze is echt zo goed.. niet normaal... ze kan zichzelf omtoveren tot Angelina Jolie, Justin Bieber, Adriana Lima en nog veel meer.. Meer valt er niets te zeggen denk ik.. Ge- Wel- Dig! 




Michelle Phan 

Michelle Phan kennen jullie vast al.. Ze is de meest bekeken make-up guru op Youtube...





Annie Jaffrey / AnniesBeautyLife 

Annie volg ik ook al een tijdje en haar make-up style trekt mij echt enorm aan.. Ze is ook super mooi! ❤❤❤




Anna Saccone - TheStyleDiet

Anna volg ik nu al ongeveer meer dan 3 jaar, ik kwam haar video tegen toen ik naar puppy video´s keek op youtube  (◑‿◐) Toen zag ik haar met haar puppy en omdat ik d´r haarkleur zo mooi vond kwam ik uiteindelijk terecht op haar kanaal. Heel apart maar ik vind het gewoon erg gezellig om haar video´s te bekijken... 



Lauren - LaurenBeautyy

Lauren, zoals je ziet een mooie meid en heel mooi opgemaakt.. ik kijk naar haar video´s voor de looks. Ze is daar erg goed in en inspireert me ook. 





Kijken jullie ook naar Youtube filmpjes Wie zijn jullie favoriete beauty guru´s?