Ik had jullie eerder mijn high-end lipstick collectie laten zien en deze keer laat ik al mijn lipsticks van Mac zien. Ik heb er in totaal 15 in vooral roze tinten (natuurlijk). Mijn allereerste lipstick van Mac (Pervette) heb ik 8 jaar geleden gekocht en ik heb hem nog steeds. En nee hij stinkt nog steeds niet... het ruikt juist nog steeds erg lekker en daarom bewaar ik hem ook... het doet me denken aan "Toen" =)))

Het zijn allemaal favorieten, maar als ik echt een paar MOET kiezen dan kies ik voor....

Roze: Lovelorn/GirlAboutTown/PinkNouveau
Nude: VelvetTeddy en mijn nieuwste berry kleur "Rebel"
L-R
CremeCup/Tanarama/Rebel/VelvetTeddy/GirlAboutTown/ShowOrchid/VivaGlamII/VivaGlamNicki/Pervette/SaintGermain/Hue/PinkNouveau/PleaseMe/ChatterBox/LoveLorn




ShowOrchid/VivaGlamII/VivaGlamNicki/Pervette/SaintGermain/Hue/PinkNouveau/PleaseMe/ChatterBox/LoveLorn












CremeCup & Hue 


PleaseMe/ChatterBox/LoveLorn/PinkNouveau/GirlAboutTown/ShowOrchid




SaintGermain/VivaGlamNicki




VivaGlamII/VelvetTeddy/Rebel/Tanarama/Pervette



Dat waren ze dan... mijn Mac lipsticks. 
Mac lipsticks zijn gewoon super en er zijn zo veel tinten van... Mijn collectie blijft zich maar uitbreiden,
ik heb nog een paar kleuren op mijn wishlist staan en één ervan is "Angel". Ik wil hem graag maar ik heb al zoveel tinten roze dat ik hem toch niet heb gekocht.. 

Wat vind jij van Mac lipsticks? Wat zijn je favoriete kleuren? 






50 opmerkingen

  1. Ohh great collection
    x

    http://makeupbynora.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff wat veel zeg! Prachtige kleuren hoor!
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja... ik moet echt stoppen met uitbreiden :) x

      Verwijderen
  3. Wow so many colors! I don't own a single lipstick of MAC, would you recommend them? (I guess I know the answer from the quantity ;D)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL! Yes, I would definitely recommend them! :) x

      Verwijderen
  4. nice collection!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. If I had to choose one shade as my favourite, I wouldn't know which one to pick!! Amazing collection though <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh I'm the same, except my colors are all red ;)
    Beautiful pinks you have!

    - Erin xo

    365mu.blogspot.co.uk - One girl's attempt at creating 365 different make-up looks in as many days

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Dear! I like your blog so much! Would you like to follow each other? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing!
    I like your blog!
    Check out mine sometime if you want :))
    http://aimerose.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh amazing! I love MAC!! I'm following now and I hope you can follow me back :)


    www.mylovelyfashionstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous collection...love MAC!
    Would love you to check out my latest post :)
    Happy Monday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The colors are so so pretty!
    My favourite is "Ruby Woo", it is quite drying but it stays for hours :)

    xoxo
    Aimie

    http://aimie-cherise.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Yes, the colour of Ruby Woo is amazing :) X

      Verwijderen
  12. Nice post and blog!!^^
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin? I will follow you now on both GFC and Bloglovin!! If you want to follow me back here's the link:

    www.honnejihen.blogspot.com

    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous! I have to pick up Lovelorn next :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Lovelorn is one of my all time favorites. X

      Verwijderen
  14. Good choise,great colection!I folow now,please folow me back!Thank´s!Un saludo!Angela

    http://reponseprizee.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Good article,great colection!I folow now,please folow me back!Un saludo!Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kleurtjes! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey your blog is wonderful!
    Hope you will check out mine
    and if you want we can follow each other!
    xoxo
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nice collation :) would u like follow each other?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow damn, wat een prachtige collectie heb je in bezit! :) De felle tinten vind ik gewoon mind-blowing, daarnaast zijn ze goed gepigmenteerd en zeer dekkend. Zelf heb ik Lady Danger en kwijl al bij het uitspreken van de naam. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  20. w.a.u.w. , ik heb er maar 4 geloof ik, vind ze ook heel fijn maar gebruik niet vaak meer lipstick

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.