BHcosmetics Day&Night Palette






Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op oogschaduw.  Vooral oogschaduwpalettes met mooie opvallende kleurtjes. 
Vandaag ga ik jullie een hele mooie oogschaduw palette laten zien van BHcosmetics.... Dit palette bevat 60 kleuren oogschaduw waarvan de ene helft voor dag make-up en de andere helft voor avond make-up gebruikt kan worden. Je kunt het ook combineren, maar het bestaat dus uit neutrale en opvallende donkere  kleuren. 


Ik heb natuurlijk swatches gemaakt! Benieuwd? Kijk dan verder....






BH Cosmetics Eyeshadow














Ik heb het palette al een paar keer gebruikt sinds ik hem heb en heb er meteen 2 looks mee gemaakt om te laten zien. 


Het Day&Night palette* is te koop op de website van BHcosmetics voor $14 
Je kunt ze ook volgen via Facebook & Twitter 
BH Cosmetics Eyeshadow


Wat vinden jullie van het palette?