Bruin worden willen we denk ik allemaal wel het hele jaar door. Ik wil tenminste de winter echt niet zonder een mooie bronze glow doorbrengen. Ik hou altijd van een bronze stralende huid. 
Vroeger ging ik heel vaak onder de zonnebank, zo ongeveer 3 keer per week gemiddeld en soms 2 x achter elkaar, het gaf een goed gevoel en ik zag er beter uit. 
Maar nu ga ik al heel lang niet meer onder de zonnebank want het is gewoon heel slecht voor je huid en kan de huid sterk verouderen, en dat willen we natuurlijk niet.

Maar gelukkig bestaan er alternatieven waar we alsnog het hele jaar door een mooi kleurtje mee kunnen krijgen zonder dat de zon hoeft te schijnen! "zelfbruiners"

Ik gebruik de Instant Smooth Self Tanning van Clarins 's-morgens na het douchen en nadat ik mijn gezicht goed schoon heb gemaakt en de dode huidcellen met een zachte scrub heb verwijderd. 

Clarins Instant Smooth Self Tanning* is verkrijgbaar bij luxe parfumerieën en kost €30.50.






Wat vinden jullie van autobronzers? Bevallen ze goed of zou je toch liever onder de zonnebank gaan?







12 opmerkingen

  1. Ik gebruik liever een autobronzer want zonnebank is echt niet goed voor je huid en ik heb geen zin in vroegtijdige huidveroudering hihi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg altijd verstopte poriën van autobronzers dat vind ik wel heel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb daar soms ook last van.. maar met deze niet gelukkig. x

      Verwijderen
  3. Ik ga liever onder de zonnebank, ik heb eigenlijk nooit een autobronzer gebuikt omdat ik het gevoel heb dat je er oranje van wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan ga ik toch liever onder de zonnebank!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i don't like autobronzers, but this one looks good

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.