Jullie weten wel dat ik opvallende kleuren oogschaduw heel erg mooi vind. Vandaag heb ik een opvallende ooglook gemaakt met oogschaduwen uit 3 verschillende palette´s.  
Mijn palette´s van UD en Sleek Ultra Mattes Brights palette. 

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt naast de 3 palette´s. 







Dit is mijn ooglook 




Producten die ik heb gebruikt....


Benefit / Hello Flawless Foundation
Cargo  / Blu Ray Pressed Powder
Too Faced / Candlelight Highlighter
Chanel / Soleil Tan De Chanel Bronzer
Mac / DollyMix Blush

DiorShow Maximizer Mascara Base
DiorShow New Look Mascara
Sephora Liquid Liner

MUFE Aqua lips / 15C Lipliner
Chanel Rouge Allure Laque / 707

Sleek Ultra Mattes Brights Palette / Lichtgroen
Urban Decay / Zephir als highlighter
Urban Decay / Bender / Vanilla / Blackout / Tainted



Wat vinden jullie van deze ooglook



28 opmerkingen

  1. Beetje te overdreven voor mij. :x

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The look is great! Ik hou van heavy ooglooks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook van opvallende kleuren. Ik ben een trouwe volger van je XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zo mooi en zulke mysterieuze kleuren..
    echt super voor deze herfst. Mooie make up trouwens

    Sanne
    Confessions of a blonde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! That is seriously beautiful! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, i love all the colors, especially the green! gorgeous! :D

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    LensVillage Giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Elbrich, ja het is wel opvallend... ik zou het niet dagelijks gebruiken =) Maar vind het wel erg leuk voor op een feestje etc. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. U look stunning as usual flawless beautiful make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw mooie ooglook, zelf zou ik het niet dragen, maar ik vind het je prachtig staan!

    xx Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Heel mooi gedaan!!! Ik ga het ook proberen, heb je foto opgeslagen hoop dat je het niet erg vind. En ik heb de dior extase gekocht omdat jij er er altijd zo enthousiast over bent en ik ben er echt happy mee. Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt naar de hello flawless foundation.. maar ik ben blut, volgende maand maar even kijken =) Kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Esther Dankjewel meid, tuurlijk vind ik het niet erg, ben benieuwd hoe het gaat worden =) oh ja en de hello flawless foundation is erg goed omdat het ook perfect bij mijn huidskleur past ik heb de HONEY. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien zijn Urban Decay oogshaduwen echt erg mooi, ik hou wel heel veel van opvallende ooglooks vooral groen vind ik erg mooi. De lippenstift vind ik ook heel mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!! Een beetje zeemeermin-achtig! :) I love UD producten! Die foundation wil ik steeds uit proberen maar uiteindelijk doe ik het nooit :/ Is't wel een aanrader? Ik moet altijd even kijken of het op het podium ook blijft zitten! :D

    Hele leuke blog trouwens, ga je volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. you makeup ist perhaps not for the day but wow I love it! :))

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Looks fantastic, and I love your blog! visit your sweet post and do comment my lattest post , would be great to follow me back ! FOLLOW :) xx
    Really wish to be your friend
    marcchanelette.blogspot.com


    Follow link here :

    http://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=7528437169368715237

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Looks fantastic, and I love your blog! visit your sweet post and do comment my lattest post , would be great to follow me back ! FOLLOW :) xx
    Really wish to be your friend
    marcchanelette.blogspot.com


    Follow link here :

    http://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=7528437169368715237

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love your make-up looks, you need to do more

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.