Meest gebruikte producten zomer 2012






Hieronder zie je welke producten ik in de afgelopen zomer maanden het meest heb gebruikt. 







Philosophy Purity. Dit is een 1 staps gezichtsreiniger, dit is een reiniger voor ieder huidtype. 
Het is eigenlijk een make-up remover en toner. 





Mijn meest gedragen foundation is eigenlijk geen foundation maar een BB cream. Ik heb eerder geschreven over de BB Cream en jullie weten dat ik dol op de BB cream van Too Faced ben.
In de zomer heb ik vaak gekozen voor een BB cream in plaats van foundation omdat ik het niet fijn vind om dan een dikke laag foundation te gebruiken. Naast mijn BB cream van Too Faced heb ik dus ook die van Garnier gebruikt; deze is wat dikker dan die van Too Faced. Wat ik wel jammer vind is dat de medium toch te donker voor mijn huidskleur is. 





Een heerlijke bodylotion van Escada





Oogmaskers van Estee Lauder




Deze pure kokosnoot olie gebruik ik als bodylotion. 








Reinigingsdoekjes, altijd handig






Lush Eau Roma Water heb ik gebruikt als verfrissende spray voor me gezicht. 






Biotherm hydraterende olie





Verzorgende olie voor het gezicht, lichaam en haar... Ruikt lekker fris.




Mijn meeste gedragen deodorant deze zomer is de DeoDry dry-effect deo van The Body Shop. 
Deze deodorant is me erg goed bevallen, de geur is naar mijn mening vrij neutraal en dat vind ik wel fijn. 




 Een geur vergeet ik NOOIT om op te doen. Mijn meeste gebruikte geurtjes van deze zomer zijn Eau De Paradis van Biotherm en Love etc Sunkiss van The Body Shop. Dit zijn 2 ideale friszoete zomergeuren.




Tea Tree Nacht Creme van The Body Shop. Ik gebruik de creme nu 2 maanden en het werkt uitstekend. Het trekt snel in voelt licht aan en het ruikt erg fris.. (mijn man is hier dus niet mee eens...hij vind het helemaal niet fris ruiken. ) en het allerbelangrijkste... mijn puistjes zijn weg!




Chanel Beauté Initiale SPF 15 dagcreme. Hiernaast heb ik soms ook een creme van Lancaster gebruikt met SPF 30, omdat ik het heb gegeven aan mijn nichtje heb ik er geen foto van kunnen maken :). 




 Hand en voetverzorging van Burt's Bees





 Garnier en Too Faced BB cream en Benefit Hello Flawless foundation SPF 25. 




Sundisk van Sephora, met matterende poeder bronzer en highlighter.. 




 Een pallet van Too Faced met 2 kleuren oogschaduw en een blush. Erg handig om mee te nemen op reis.







Van boven naar beneden: The Body Shop Lipstick 01, Chanel Rouge Coco Shine 69 "Flirt", Chanel Rouge Coco Shine 56 "Chance", Loreal Caresse lipstick 07








In de zomer kies ik voor een waterproof mascara 




Gezicht scrub van ROC




 Avene Gentle eye make-up remover heb ik dagelijks gebruikt om mijn oogmake- up eraf te halen.




 Zon droogt je huid uit en daarom is een herstellende maskertje echt een MUST tijdens te zomermaanden. Ik heb de Aloe protective restoring mask gebruikt, dit is een intensief verzorgend masker en is speciaal voor de gevoelige huid.. Jammer genoeg is het een beetje TE vloeibaar... :(( Het druipt van mijn gezicht af. 




Dit is mijn meeste gedragen bronzer van deze zomer.
Jullie weten dat mijn favoriete bronzer "Chanel bronzer universal" is. Maar ik vind het in de zomer toch makkelijker om een poeder bronzer te gebruiken en deze bronzer van Cargo is waanzinnig mooi.




Naast La Vie En Rose van Too Faced zijn deze 2 blushes van Nars mijn meeste gebruikte blushes van deze zomer. "Orgasm en Angelika" Mooie kleine verpakking dus ook handig om mee te nemen op reis.






Ik gebruik altijd een serum voor mijn haar en deze zomer heb ik van L'oreal Elvive de Extraordinary OIL gebruikt. Het ruikt echt heerlijk en voelt niet vettig aan. 




Wat heb jij deze zomer het meest gebruikt?