Eyes Lips Face



E.L.F. is een merk waar jullie vast wel van gehoord hebben, ze staan bekend om budget beauty producten die al vanaf 1 euro beginnen. Naast de gewone make-up lijn heeft E.L.F. ook een studio en een minerale lijn.

Ik heb een aantal producten van de 3 lijnen van dit merk getest en ik meot zeggen dat ik ze erg mooi vind. 








 Van de minerale lijn heb ik een lipstick in de kleur "Rich Raspberry" €5.00


Product informatie: 
Vanaf nu hydrateert u uw lippen en geeft u ze tegelijkertijd een langdurige zachte, natuurlijke kleur! Deze voedende mix van exotische oliën, natuurlijke was, vitaminen en plantenextracten creëert de perfecte vochtinbrengende formule. De gestroomlijnde lipstick geeft een superieur kleurresultaat, glijdt gemakkelijk over de lippen en houdt lang. Uw lippen blijven de hele dag perfect gehydrateerd en zacht. Kortom: lippen om te zoenen! Al onze minerale make-up is op 100% minerale basis zonder parabenen, conserveringsmiddelen of chemische kleurstoffen.

Rich Raspberry is een diep roze kleur met een bessen kleur ondertoon. Dit is echt de perfecte kleur voor iemand die op zoek is naar een naar een naturel dieproze kleur die niet te opvallend en vel is. De lipstick is goed gepigmenteerd, creamy en blijft ook lang zitten






 All Over Color Stick "Golden Peach" & "Lilac Petal"  -  €1.00


Product informatie: 
3-in-1 stick voor uw ogen, lippen en/of gezicht! Die heldere kleur voor een gezonde gloed ligt nu binnen handbereik. De huid wordt meteen verzorgd en voelt zachter aan. Ideaal voor een frisse en natuurlijke kleur de hele dag door.


Golden Peach is zoals de naam al zegt... een gouden perzik kleur.. heel mooi. 
Ik zal deze vooral als een highlighter gebruiken omdat het als blush is te licht is voor mijn huid. 
Lilac Petal is een perfecte kleur voor de lippen met een mooie glans.
Ze ruiken trouwens erg lekker (fruitig/sinaasappel geur) 





Lilac Petal - Golden Peach - Mineral Lipstick "Rich Raspberry" 


 Bronzer "Warm Tan" €1.00 

Dit is een hele mooie goudbruine bronzer met heel veel shimmer. Zoals jullie weten hou ik erg veel van shimmer... maar ik zou het daarom wel plaatselijk gebruiken.. dus niet over mijn hele gezicht.

 All Over Color Stick "Golden Peach" - Mineral lipstick "Rich Raspberry" - Bronzer "Warm Tan" 


 E.L.F. Cream Eyeliner in "Black"  €4.00

Product informatie: 
Met deze eyeliner trekt u moeiteloos gelijkmatige, strakke en precieze lijntjes. De formule is waterbestendig, loopt niet uit en blijft perfect zitten, ongeacht zweet, tranen of regen! (verkocht met kwastje).


Deze cream liner is vergeleken met mijn andre cream liners best vloeibaar. Dus ik zou het met een primer eronder gebruiken zodat het beter blijft zitten.



  MUFE "Aqua Black" - Mac Fluidline "Black Track" - Elf Cream Eyeliner "Black"

Zoals je ziet is de kleur ultra black... 






Binnenkort zal ik een look maken met deze producten van E.L.F.

Je kunt E.L.F. producten bestellen op http://www.eyeslipsface.nl/