Arganic Cosmetische Arganolie van ArganWinkel.nl





Ik heb een grote interesse voor natuurproducten en heb tot nu toe van olijfolie tot brandnetelzaadolie echt heel veel natuurlijke producten gebruikt.
En dit keer heb ik er weer een product bij... "Argan Olie*" van Arganwinkel.nl
Het is een natuurlijke olie met een bijzondere werking. Voor je huid, je haar én voor mooie, gezonde en glanzende nagels.




Ik gebruik het nu al een paar weken voor mijn huid en nagels en ik moet zeggen dat het echt een wondermiddel is!
De laatste tijd had ik last van pukkeltjes op mijn gezicht en sinds ik dit product gebruik is het minder geworden en mijn huid is er zacht en stralend van geworden. Ik gebruik het ook als nagelriemolie en ook mijn nagels zien er een stuk beter uit, en ik hoop dat ik ze nu wel gezond kan laten groeien. ( Ik heb heel vaak last van gespleten nagels ) maar zoals ik net al zei zien mijn nagels er een stuk beter uit en ik zal binnenkort foto's plaatsen.









Product informatie:


Getest en goedgekeurd
Onafhankelijk onderzoek bevestigt de heilzame werking van arganolie. Het uitzonderlijk hoge percentage essentiële vetzuren, vitamine E en andere oxidanten doen uw huid, haar en nagels zichtbaar goed. Bovendien volstaan een aantal druppels per behandeling voor een merkbaar resultaat:


  • Uw huid straalt
    Het voedt, hydrateert en herstelt uw huid intensief. Het gomt zachtjes uw rimpels weg. En creëert een merkbaar jongere, frisse uitstraling. Uw huid voelt soepel, elastisch en babyzacht aan. Bovendien is deze olie een efficiënte kuur tegen littekens en striemen, acne en eczeem, psoriasis en andere vervelende huidaandoeningen.

  • Uw haar glanst
    Dit natuurlijke product voedt en verzorgt uw haar tot in de puntjes. Het herstelt en versterkt beschadigd of broos haar. En uw haardos voelt zijdezacht, soepel en glad aan.

  • Uw nagels zijn sterker
    Het versterkt broze nagels en geeft ze een frisse, jeugdige glans.


100% pure, geconcentreerde olie
Arganic Cosmetische Arganolie is een honderd procent puur concentraat. Dat maakt dit natuurlijke product geschikt voor elk huidtype – ook de gevoelige huid. Bovendien trekt de olie snel in en voelt ze niet vet aan.


Uw garantie? Het Ecocert-keurmerk
Uw extra kwaliteitsgarantie? Het Ecocert-keurmerk. Exclusief voor natuurvriendelijke producten die aan de allerhoogste eisen voldoen.



De argan olie die ik gebruik komt van www.arganwinkel.nl


Heb jij ervaring met arganolie?