The Body Shop heeft een hele lijn met hennep producten die hennep olie bevatten. Hennep olie is rijk aan omega 3 en bevat veel plantaardige vetzuren die deze producten geschikt maken voor een droge tot zeer droge huid. Naast community trade hennep olie bevatten de producten ook andere verzorgende ingrediënten als babassu olie, soja olie, cacao boter, shea boter, bijenwas en kokos olie. 

Wat ik minder vind is de geur... maar voor de rest zijn het superfijne producten.  

Van deze lijn heb ik een paar producten gekocht... niet te geloven maar per stuk voor 2.50. Ze zijn nu in de sale en heb dus gelijk een paar gekocht.


HEMP MOISTURISING WASH
HEMP MOISTURE HIGH BALM
HEMP FOOT PROTECTOR
HEMP FACE PROTECTOR



Wat vinden jullie van de Hemp producten van The Body Shop??



8 opmerkingen

  1. Oláh#
    Seu blog tá Lindo de mais'
    MUITOOOOOOO*
    Espero q goste do meu#

    http://samarakerle.blogspot.com.br/

    Bjs'#

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb een hele droge huid, ik ga het maar eens proberen. Dankjewel

    liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat goedkoop! Had ik echt niet verwacht v/d Bodyshop, heel relaxed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Awuraabena Ja =) had ik ook niet verwacht... erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die balsem heb ik eerder gebruikt het werkt idd erg goed. liefs Marissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee ik hoef ze niet want ze ruiken niet lekker

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.