Hallo dames (en heren) ik heb een tijdje niet kunnen schrijven omdat ik het echt heeel erg druk heb gehad de afgelopen periode.....

Vandaag ga ik al mijn "grote" paletten laten zien, deze zagen jullie al eens voorbij komen op mijn blog dus weten jullie dat ik echt gek ben op paletten. Ik word altijd helemaal happy van die mooie doosjes met mooie kleuren oogschaduw en make-up.

Ik heb paletten van verschillende soorten merken. Ik gebruik ze allemaal door elkaar omdat ik erg veel van verschillende kleuren hou. 









~Too Faced~ 

Summer Eye ~Deze palette heb ik afgelopen zomer best vaak gebruikt.. het is vooral mooi als je wat bruiner bent geworden. 

Natural Eye ~Deze palette gebruik ik voor de dagelijkse make-up, het is een klein palette dus ook makkelijk om mee te nemen in je tas.. en de kleuren zijn neutraal en je kunt het dus altijd wel gebruiken. 

Natural at Night~ Ook net als de natural eye, bruintinten maar dan wat opvallender.. dus ideaal voor avond make-up. 

Hieronder zie je foto's van mijn ~Too Faced~ paletten









~Urban Decay ~ Feminine & Fun Palette

Dit zijn 2 kleine paletten van Urban Decay... In alle 2 de paletten zit er 1 favoriete kleur van mij in... daarom dat ik ze alle 2 heb... wel jammer dat niet alle mooie kleuren in 1 palette zitten =(  omdat ik bepaalde kleuren helemaal niet gebruik... maar het is altijd zo dat er wel een kleur in zit wat je minder gebruikt..







~Urban Decay~ 15th Anniversary palette


Mijn favoriete palette van de afgelopen paar maanden... ik gebruik het echt bijna iedere dag... er zitten zowel neutrale als velle kleuren in.. echt een supermooi palette met hele mooie kleuren oogschaduw. 





~Mac~ 

Deze heb ik jullie al eerder laten zien, ik heb vooral veel bruintinten en mijn favoriet is "woodstock"





~Sleek~

Acid & Ultra mattes V1 


Ik hou van deze paletten... hele mooie gepigmenteerde kleuren en ook heel voordelig.. ze zijn wel kleiner dan ik had verwacht maar toch doe je er zo lang mee.. Ik gebruik deze kleuren vooral voor extreme looks bij modellen.




Hieronder heb ik een paar foto's zodat jullie een beetje een idee hebben hoe klein de palette is.







~Urban Decay ~

Naked & Naked 2

De absolute must have voor de urban decay fans =)) 

Hele mooie kleuren... Deze paletten gebruik ik ook heel vaak 







~Urban Decay~

Book of Shadows 4

In deze palette zitten 16 kleuren oogschaduw, een mascara, primer, een liquid eyeliner en een UD mini speaker.







~Z-Palette~

Deze palette heb ik gekocht omdat ik heel veel losse oogschaduwen had van merken als Dior, Guerlain, Black up die er wel in past. Dus ik heb mijn palette zo samengesteld..De bovenste rij zijn Black up oogschaduwen, daaronder zie je een paar guerlain oogschaduwen en daarnaast van Dior, een blush van Black up en wenkbrauwpoeder van chanel en black up. 






~Too Faced~

Sweet Dreams palette ziet er zo schattig uit maar dat is niet de enige reden waarom ik hem heb want er zitten hele mooie kleuren oogschaduw in en niet alleen dat... blushes, een bronzer en de highlighter waar ik echt gek op ben. Deze palette heb ik ook al eerder laten zien met meer foto's erbij. 






Dit waren dan mijn paletten van 2 Faced, Urban Decay, Mac en Z-Palette.

Welke paletten hebben jullie? 












15 opmerkingen

  1. wauw hele mooie paletten! ik heb zelf niet echt paletten omdat oogschaduw niet mooi is bij mij. haha xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan me nooit inhouden als ik mooie kleuren oogschaduw zie =)))

      Verwijderen
  2. i love Urban decay ze hebben altijd zo prachtige paletten :)
    leuke blogpost!

    kimberley

    Beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he en ze blijven ook lang goed zitten xoxo

      Verwijderen
  3. you've got lot of make up!! i love it, xpecially the naked 2 one!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! I really love this post dear! :) Definitely follow you!

    xo
    http://snowwhite90.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie paletten ^-^!

    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello my dear,

    Awesome post! Such a great photos!

    Lots of love,

    Nico

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elvie jij maakt ook hele mooie foto's van producten, ik ben echt fan van je blog. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die krijg je toch nooit op! haha wel hele mooie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie paletten en ook hele mooie foto's, ik vind urban decay wel iets te duur.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.