Mascara's




Gisteren was ik mijn make-up een beetje aan het opruimen en dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om te schrijven over mascara's die ik op dit moment gebruik...  Achteraf vind ik het een beetje zonde omdat ik ze allemaal heb opengemaakt, maar ik hou echt heel veel van afwisseling dus dat moest wel ;)

Dior New look Mascara, Dior Show Maximizer, Lancome Définicils, Lancome Oscillation, Collistar Infinito, Estee Lauder Sumptuous Extreme, MUFE Smoky Lash, MUFE Aqua Smoky Lash






Benefit Bad Gal Lash, Too Faced Lash injection, Too Faced Size Queen, Chanel Inimitable Intense, Bourjois Volumizer






Ik heb foto's gemaakt van de borstels 


Too Faced Lash Queen, Chanel Inimitable Intense, Too Faced Lash Injection, Benefit Bad Gal Lash, Mufe Smoky Lash & Aqua Smoky Lash


Dior Show Lash Maximizer, Lancome Definicils, Collistar Infinito, Lancome Oscillation, Estee Lauder Sumptuous Extreme, Dior New Look



Bourjois Volumizer heeft 2 borstels; één om de wimpers langer te maken en één om ze voller te maken.


Mijn favorieten tussen deze mascara's zijn Lancome Oscillation en Estee Lauder Sumptuous Extreme.. Dior Show Lash Maximizer blijft ook altijd een favoriet van me.. De Dior Show New Look Mascara heeft een hele kleine borsteltje en ik heb best lange wimpers dus ik gebruik het voor mijn onder wimpers.. Het is wel een aanrader voor mensen met korte wimpers. 


Welke mascara's gebruiken jullie?