Zoals jullie weten heb ik een zwak voor lippenstiften. Ik heb al een tijdje 3 kleuren van de Chanel Allure Laque, ik was het helemaal vergeten maar toen ik aan het opruimen was heb ik ze weer gevonden.

De Rouge Allure Laque is een hele fijne combinatie van lipstick en gloss. Het blijft ook lekker lang zitten en plakt niet maar glanst wel erg mooi. Ik heb 3 kleuren in ongeveer de zelfde tinten, hele mooie kleuren!

Nu ik ze weer heb gevonden zal ik ze zeker vaker gebruiken. En ik zal deze kleuren binnenkort ook gebruiken voor een make-up look.








Hebben jullie de Rouge Allure Laque weleens geprobeerd? Wat vinden jullie ervan? 



17 opmerkingen

  1. Mooie kleuren. Mijn zusje had geloof ik voor haar verjaardag ook zo een in dezelfde kleur gekregen. Had hem een keer opgedaan en is echt super mooi. Merk je verschil met andere lipglossen?

    With love

    Sanne
    Confessions of a blonde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeker mooie kleurtjes ^^! Maar ja, van Chanel kan je dat ook wel verwachten ^^! Zelf heb ik helaas de Rouge Allure Laque nog niet geprobeerd!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sanne Shavon Ja ze zijn idd erg mooi.. het blijft echt goed zitten en het plakt niet zoals andere lipglossen.. maar dat komt omdat het meer een lippenstift is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op de Chanel lipglosjes! Deze kleuren zien er ook super mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These look so pretty! x

    xelliealicex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleuren! vooral 707

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Katy Dankjewel meid, je moet het echt een x proberen want ze zijn erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I am extremely tempted to try out 77, such a beautiful colour and i love the allure laque textures! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog nooit iets van Chanel geprobeerd, ik wil binnenkort wel even kijken naar deze dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.