Een paar nieuwe producten




Philosophy "Purity made simple" One step facial cleanser

Dit product stond al een tijdje op mijn wishlist en heb 'm vandaag gekocht in de fullsize.
Purity made simple verwijdert make-up, reinigt, verkwikt en hydrateert de huid in één simpele stap.
Verwijdert snel vuil, olie en make-up en ondersteunt de natuurlijke vochtbalans in de huid. Mild genoeg voor gebruik rond de ogen en de gevoelige huid. Bevat 12 essentiële oliën om de huid te kalmeren en verlichten.

Ik heb 'm natuurlijk gelijk gebruikt, en ben er tevreden over. Mijn huid is goed gereinigd. Maar meer kan ik er nog niet over zeggen.. ik zal er nog over schrijven in de toekomst. 







Biotherm "Eau de paradis" 

Een overheerlijke fris fruitige parfum met citroen, rode bessen, frambozen, bosbessen, zwarte bessen, granaatappel, extracten van rozen en fresia's, ceder, sandelhout en muskus. 

Ik draag parfum het hele jaar door en in de zomer kies ik voor een fris geurtje. De body sprays van Biotherm zijn echt ideaal voor in de zomermaanden. 








TBS "White musk edt"

White musk is een zachte sensuele geur ik heb 'm kortgeleden ontdekt en zal 'm vooral in de herfst en winter gebruiken.