Ik heb jullie nog niet mijn skincare routine laten zien, hoog tijd om het te doen. Jullie zullen het hopelijk interessant vinden =) 

het is heel belangrijk om je huid goed te verzorgen.. vooral als je make-up draagt om het goed schoon te houden en te hydrateren.  Wanneer je huid verzorgd is zie je er fris en mooi uit. En het is natuurlijk oom een mooie basis voor de make-up!

Dit is wat ik elke dag doe: 

(in de avond) make-up remover - reinigen- toner- oogcreme - serum-  dag/nachtcreme


Mijn wekelijkse routine: 

peeling- masker 



VERZORGEN & HYDRATEREN




Overdag: Clinique Even better* - Chanel Beauté Initiale* - Rexaline Hydra Eye Zone
S'avonds: Lancome Vissionaire* - Chanel Hydramax*+ - Rexaline Hydra Eye Zone



Deze 2 zijn bijna op en ik heb al vervangers =) 



Als mijn oogcreme en dagcreme op zijn, begin ik met de oogcreme van Kiehls Midnight recovery Eye.. heb ik een tijd geleden gekocht.. maar omdat ik Rexaline had gekregen was ik er nog niet mee begonnen. 

En als mijn Chanel Beauté Initiale op is ga ik met de Hydra Life Pro-Youth extreme creme beginnen.






REINIGING 


Seaweed Deep Cleansing facial wash van TBS is echt een aanrader.. m'n huid voelt lekker fris aan nadat ik het heb gebruikt, en Bliss Fabulous Foaming Face Wash... omg het ruikt lekker! het reinigt en exfolieert, deze gebruik ik elke ochtend...  (De 2 Dior producten gebruik ik als ik bij mijn ouders blijf slapen)


Sephora Gentle exfoliator cleansing cream gebruik ik om mijn make-up eraf te halen, ik breng een dikke laag op mijn huid aan en was het na een minuutje nadat je het hebt gebruikt voelt je huid echt heel zacht en schoon aan. De rechter is de Smart Dual action exfoliator.. er zitten 2 soorten in een met fijne korrels en een met grovere korrels...





MASKERTJES EN EXTRA'S 



Dit is een serum van Lush, ik gebruik het niet dagelijks omdat het best vet is maar dat betekent niet dat ik m niet fijn vind.. ik vind m erg fijn en gebruik het wekelijks.. ik hou heel veel van natuurlijke producten =)) 

Ik heb snel oppervlakkig over de producten geschreven omdat ikzelf foto's belangrijker vind.. maar als je meer over een product wilt weten laat me een berichtje achter.



Hoe ziet jou dagelijkse skincare routine eruit ?






18 opmerkingen

  1. Wauw, veel goede huid producten.
    erg leuk, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit ^^! Wel veel producten!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, misschien moet ik maar weer eens een maskertje op doen!
    Zou je mijn blog willen bekijken?
    www.ishootlovee.blogspot.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi dear, I am following you back via Bloglovin and GFC, thank you! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, I gladly tell you that I restarted my blog and I saw that you followed it earlier. Unfortunately I lost all of my followers now and I'd appreciate it a lot if you followed me again. Check out my "new" blog and feel free to follow me if you like it. I follow you back of course.

    xx BBella
    http://www.justyled.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love clique and lancome, you use some great products.

    http://anaqueenbee.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love all REINIGING products you chosen. I use some of them.

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice products,I am using clinique as well,love them.

    http://glossylala.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijken me fijne producten.
    xo
    http://maximesieta.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love all your product darling. Got lots of good ones then :D

    OutsideBeautyInsideHealth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag nog zo'n duure producten kopen maar als je geen gezichtszonnecreme of dagcreme gebruikt waar SPF in zit zal je snel rimpels krijgen en daar kan geen enkel duur product tegen op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem, duur of goedkoop dat maakt niet uit maar je comment over SPF, daar heb je wel gelijk in, en dat is ook het reden waarom ik een foundation met SPF eroverheen gebruik =)

      Verwijderen
  12. De Beauté Initiale heb ik ook eens gehad ben nu overgestapt naar Lancome.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wil je een updated skincare routine artikel schrijven? Ik ben erg benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.