Bepaalde geuren kunnen ons het verleden doen herinneren.  Daarom hebben bepaalde parfums voor mij een speciale betekenis. 

Jean Paul Gaultier "Fragile" 
Deze parfum heb ik -jaren geleden- cadeau gekregen en het is heel speciaal voor mij.  Als ik eraan ruik moet ik aan -toen- denken =)) 

Christian Dior "Dolce Vita"
Deze parfum droeg mijn moeder vroeger heel vaak en ik vond hem toen zo lekker ruiken bij haar.  Het doet mij denken aan mijn moeder en mijzelf als kind. 

Zijn er geuren die jullie doen denken aan vroeger? 


30 opmerkingen

  1. Great Parfums! :)

    Have a nice Day xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have just been looking around your blog and I love your posts! I would love to try these scents- they look like they would smell amazing! I would love it if you could come and look at my blog and maybe we could follow each other on GFC, Bloglovin and Facebook! Xx

    www.rachelsfashionpatch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Nina Richi droeg mijn oma altijd.
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yes, i totally know what you mean! i associate certain memories with certain scents. it's amazing how that works. ;)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Want a summer scarf? Enter to win a $20 ScarvesDotNet Gift Certificate!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heee ;D
    super leuke blog!
    wij zijn zelf ook net begonnen met een blog,
    als je wilt kom eens kijken en volg ons als je het leuk vindt ;D
    xxx
    40daystillsummer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i have to try it!

    http://ashashumbleabode.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post! Wel eentje die me doet denken aan heeeel vroeger toen ik 6 was.. Oilily! :D
    xx
    Discover my Stylish Confessions! ♥

    Enter my Seven45 Necklace GIVEAWAY! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great blogger :)

    http://nailartstyle-nas.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo , super leuke blog !
    Ik volg je , wil je me ook terugvolgen ajb ? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I just found your blog and now i've read it totally all around:D! love it!<3

    http://johannasshiningworld.blogspot.fi/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LOve the DolceVita :)

    xoxo

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the bottle - so pretty! I'm from Norway and some of the words you write are familiar, but I can't understand too much, haha ♥ Love your design!

    http://katvanilla.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. L'eau d'issey was een van mijn eerste geuren, net als Laura van Laura biagiotti. Mooi he hoe geuren zo in je herinnering kunnen blijven hangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke post! Je hebt een fantastische blog, daarom heb ik je ook genomineerd voor de Liebster Award. Neem snel een kijkje op mn blog ;)

    xoxo
    Celine

    www.get-shorty-at-all.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great Post! Check out my blog www.nessa-mae.blogspot.co.uk , I post random posts, including fashion, tv, music & books etc and I ALWAYS follow back, so follow me if you like on Bloglovin and GFC :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love Dior's Dolce Vita *__*
    I opened few days ago a new blog, I'd be happy to have a new follower like you! Kisses
    http://fashionforpassionvale.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. yes, there are definitely a lot of scents that remind me of different things and different people -- it's such a cool thing, huh? ;) my sister buys different colognes/perfumes for every big event in her life, so she'll remember something for every scent. :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great blog, maybe you want to visit mine? Hope you enjoy it ; ) chanteu.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. amazing :))


    www.live-style20.blogspot.com ///

    www.facebook.com/kamila321

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lovely blog...if you want we can following each other??? http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. love your blog, so I'm a new follower =)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow you are so cute!

    just found your blog and love your aesthetic! and heyy i actually just started a new blog! i'd love if you'd come take a look and follow, if you like!

    xo,
    http://joellespassionfashion.blogspot.com/

    ps: if you follow, let me know by commenting on my most recent post. then i'll skip over to your blog and follow you back! :]]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Chanel 5 en ralph lauren polo blue,
    De parfums van mijn ouders «3
    Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.