Mijn favoriete oriëntaalse geuren




Ik ben gek op lekkere geuren! 
In dit artikel laat ik mijn favoriete oriëntaalse geuren uit mijn stash zien. 
Ik hou eigenlijk van alle soorten geuren; fris floraal fruitig kruidig etc etc...(behalve hele zware klassieke geuren) Ik hou altijd van afwisseling , de parfum die ik draag wordt bepaald door mijn stemming. Maar meestal kies ik voor een zoete geur...

Uit mijn geurenstash heb ik 3 oriëntaalse geuren gehaald die ik met jullie wil delen. 


Dior Addict 


Dior Addict is een oriëntaalse geur met bloemige noten. De top noten zijn mandarijn bladeren en mulberry bloemen. het hart bestaat uit Night Queen Bloem, Bulgaarse roos en oranjebloesem. De basis is gemaakt met Bourbon vanille, sandelhout en Tonka bonen. Dit is een opvallende geur en is geschikt voor specialie momenten... ik draag het vaak in de herfst en winter. Wat jammer is, is dat mijn man het te zwaar vind :) hij vind het helemaal niet lekker... maar ik wel! ;)

Chanel Allure Sensuelle



Chanel Allure sensuelle is een sexy licht gekruide geur voor een vrouw met allure :))))
Een sensuele combinatie van Calabrees cederhout, Siciliaanse mandarijn, exotische jasmijn, magnolia, kamperfoelie, waterlelie, vetiver uit Haiti en vanille. Deze heerlijke geur draag ik het meest in de herfst.




Estee Lauder Sensuous Nude



Deze heerlijke geur van Estee Lauder heb ik pas ontdekt en heb m gekregen van mijn lieve vriendin op mijn verjaardag :)  Het is absoluut mijn favoriet tussen de 3 geuren! Sensuous Nude is een heerlijk zoete, zachte en vrouwelijke geur. Topnoten: Siciliaanse bergamot, roos, citrusvruchten, roze peper en zwarte peper. Hart: Jasmijn, lelietjes-van-dalen, kokoswater, gezoete honing en muskus. Basisnoten: Sandelhout, heliotroop, amber, vanille en houtachtige noten. 



Houden jullie ook van oriëntaalse geuren? Zo ja welke?