I Love OPI



Ik hou van de kwaliteit van de nagellakken van OPI, ze geven perfecte kleurdekking en lang houdbare glans en blijven ook heel lang goed zitten.

Ik gebruik ook de Start To Finish van OPI, om mijn nagels te beschermen. Mijn nagels zijn veel sterker geworden en groeien ook veel mooier! 

De nagellakken van OPI kosten normaal gesproken 13.95 Euro per stuk maaaar ik heb ze voor 9 Euro per stuk gekocht, toen ik nog bij Sephora werkte.. en we mochten eens in de zoveel tijd een lakje uitkiezen...  Ik heb maximaal een kwart van mijn OPI collectie zelf gekocht..


Van boven naar beneden/ L-R : 

Shorts Story - Elephantastic Pink - Got a date to-knight - Pink Friday - Sparrow me the drama - That's Berry Daring - Let me entertain you

Teenage dream, Bring on the bling, Rainbow Connection, Save Me, Metallic 4 Life, Gettin Miss Piggy With it - I Juggle...Men

Black Shatter, Silver Shatter, Start to Finish, Dulce De Leche, Not Like The Movies, Austin - Tatious Turquoise - Hot & Spicy














Wat is jou MUST-HAVE nagellak van OPI?