Een tijdje terug kreeg ik een pakketje van Farmaline. 
Farmaline is een online apotheek uit België waar je naast geneesmiddelen ook echt heel veel  verschillende huidverzorging producten kunt kopen. 

Ik was al een hele lange tijd nieuwsgierig naar de producten van Avene en dankzij Farmaline heb ik het uit kunnen proberen en ik heb een paar producten toegevoegd aan mijn dagelijkse huidverzorgingsroutine. Het eerste product wat ik heb toegevoegd aan mijn routine is Avène  Eau Thermale Gentle Eye Make Up Remover. 
Dit is een zachte oog make up remover het zorgt voor onmiddellijke reiniging en is geschikt voor mensen met gevoelige ogen. Met de Gentle Eye Make Up Remover blijft de kwetsbare huid rond de ogen goed gehydrateerd zonder een vettig laagje achter te laten. Ik gebruik het samen met een waterproof make up remover als laatste stap om de laatste restjes make up eraf te halen, omdat ik veel make up gebruik ivm mijn baan ;) en ik ben er tot nu toe erg tevreden over.



Gebruiken jullie producten van Avene? Wat vinden jullie ervan? 


8 opmerkingen

  1. oeh misschien moet ik die ook maar gaan halen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me ook heel fijn!! ikheb ook gevoelige ogen (:

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken dit merk nog niet, weet je ook of het proefdiervrij is? Ik gebruik alleen maar reinigers voor gevoelige huid/ogen (ook al heb ik een normale huid), werkt meestal veel fijner =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Inge @ Nacinda Meiden het is echt een fijn product.. tenminste ik vind van wel.

    @Sophie ik heb gelezen dat Avène proefdiervrij is en Avène-producten niet op dieren wordt getest en dat ze geen ingrediënten van dierlijke origine bevatten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. like your blog!
    keep posting and go for it!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love Avene products! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn moeder gebruikt Avene, heeft me nooit getrokken.. ik weet niet waarom

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.