Lipstick vind ik zeker een van de leukste dingen om te kopen en blijf ook kopen.. Maar omdat ik al een aantal jaren in een parfumerie werk heb ik ook heel veel gekregen.. met moederdag, vaderdag, valentijn, verjaardag, KERST :) Ik had er iets van 80 maar ik heb mijn collectie geminimaliseerd... omdat ik ook veel dubbel had en ik mijn vrienden en familie blij wilde maken heb ik meer dan de helft van mijn lippenstiften uitgedeeld... Ik heb nu in totaal 30 High End Lippenstiften, waarvan bijna de helft uit tersters of miniaturen bestaat... 

Ik heb mijzelf beloofd om geen lippenstiften meer te kopen tot mijn lippenstiften op zijn ;)

Hieronder zie je de swatches van de lippenstiften. 





L-R/  YSL Rouge Pur 152 / YSL Rouge Pur 136 / Guerlain KissKiss 514 Delicate Butterfly / Lancome Color Fever 338 Rose Shamal / Lancome Color Fever Shine 327 Pink Flora






L-R/ Clinique High Impact "Pink Style" 22 / Benefit "Rumor" / Clarins 707 / Dior 296 "Beige Quadrille" / Chanel Rouge allure "Provocative" 03





L-R/ Chanel Rouge Coco Shine "Chance"56 / Chanel Rouge Coco Shine "Flirt"69 / Estee Lauder Pure Color "Beige"112 / Estee Lauder Pure Color "Vanilla Truffle"A0 / Estee Lauder Pure Color "Pink Ambition"52





L-R/ YSL Rouge Volupte 13 / YSL Rouge Volupte 7 / YSL Rouge Volupte 2 / YSL Rouge Volupte 1 / YSL Rouge Pur 49





L-R/ Nars "Sexual Healing"/ MUFE Rouge Artist Intense 38 / MUFE Rouge Artist Intense 36 / Nouba 41 / Nouba 39





L-R/ Dior Rouge Serum 675 / Dior Addict Lipstick 578 "DiorKiss" / Too Faced "Celebrity Meltdown" / Clinique High Impact "Metallic Sand"03 / Clinique Long Last "Twilight Nude"G8





24 opmerkingen

  1. gorgeous shades of pink! Love them!:) Kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal verliefd op Nars Sexual Healing.. Mooie collectie heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ik hou zo van lippenstift, en dus ook van deze post! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gorgeous lipstick! Your posts are great!
    I'm following you now.
    Visit my blog when you have a time and if you like it, don't mind to follow too (:

    xo
    Stéph❀nie's Notebook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautifull shades of pink:) great post and blog:) i follow u

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.