J'adore Dior :)






L-R  Eau D'ete - Eau De Toilet - Eau De Parfum - L'or
Ik hou van Dior geuren, naast de poison geuren (hypnotic poison elixir is mijn favoriet) vind ik de J'adore geuren ook H-E-E-R-L-I-J-K  =)))
Ik heb net geen complete geurlijn maar dit zijn wel mijn favoriete geuren van de J'adore geurenlijn......
J'adore Eau d'ete (2005)
Een cologne-variant van J’Adore L’Eau
J'adore De Eau de Toilette is fris en zomers, met een snufje gele mandarijn. Er verdwijnt een fors bloemenboeketje in het elixer, zoals de damascenaroos, ylang-ylang,
sambacjasmijn en oranjebloesem.
J’adore Eau de Parfum is de in 1999 uitgebrachte eerste versie van J´adore. Ingrediënten: mandarijn, rozen, hout en musk.
J’adore L’or is het luxepaardje van de J´adore-lijn en mijn favoriet van allemaal, net als de andere geuren in een gouden flacon maar met gouddraad op de dop!
Hij is luxe, oriëntaals en een tikkeltje sensueel. Ingrediënten: meiroos, jasmijn, reukwater tonkabonen, vanille uit Tahiti, patchoeli, enkele druppels Labdanum en ambertoetsen