Shea boter is een eetbaar plantaardig vet welke bij kamertemperatuur een vaste vorm aanneemt. Het wordt verkregen uit de shea noten, uit de zaad van de vruchten van de karite boom.

Shea boter is goed voor je huid, het beschermt hydrateert en is puur natuurlijk. 
The Body Shop heeft een Shea boter lijn met fijne producten en oh mijn god de shea producten ruiken super lekker! Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, het ruikt gewoon heel schoon. Daarom heb ik naast de body scrub en shower cream ook de body mist gekocht ;)  

Alle 3 producten ruiken heerlijk, niet te overheersend..Ik heb een droge huid en na het gebruiken van de shower cream en body scrub is mijn huid goed gehydrateerd, ik ben echt ontzettend tevreden met deze producten. Ik heb best veel bad producten maar nadat ik deze producten heb gebruikt zijn dit echt mijn favorieten. Een absolute aanrader! 











Wat is jou favoriete lijn van The Body Shop? 



4 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.