Afgelopen donderdag ging ik na mijn werk even naar Lush om wat heerlijke producten in te slaan. 
Lush staat bekend om zijn natuurlijke, diervriendelijke producten en ze ruiken zoo ontzettend lekker. 

In de kalverstraat zit een Lush, het is een kleine winkel met veel personeel.. heel gezellig :)


Wat ik heb gekocht...




CURLY WURLY SHAMPOO

Ik heb geen krullen maar wel lang haar dat veel pluist daarom heb ik voor curly wurly gekozen. 
Ik vind hem GE-WEL-DIG ruiken. Zoals jullie weten; ik hou heel erg van zoete snoepjes kokos geuren.

Het product komt in een potje en bevat heel veel stukjes kokos.
Het uitspoelen is dus best moeilijk, als je dit niet goed doet blijven er kleine stukjes kokos in je haar zitten. Maar je krijgt het er echt wel uit hoor.. als je een goeie conditioner gebruikt. 

Het is makkelijk aan te brengen en schuimt ook goed. Ik vind het een heerlijke shampoo met een geweldig resultaat. Mijn haar pluist niet en voelt lekker zacht aan, het glanst en ruikt super lekker :) 

Ik ben heel erg tevreden over het resultaat en zal Curly Wurly ook blijven kopen. 







RETREAD CONDITIONER

Ik heb deze conditioner gekocht omdat ik er veel positieve dingen over heb gehoord en gelezen. 
Mijn haar is droog en beschadigd aan de onderkant door het verven en stijlen. 

Het eerste wat mij opviel aan deze conditioner was de geur... het is ook zo ohh lekker als de American cream ( volgende keer wil ik die proberen). 
De geur bleef ook echt heel lang in mijn haar hangen. De conditioner is zwaar en vrij dik van textuur. Mijn haar wordt er heel zacht van en niet pluizig, ik heb het na de Curly Wurly shampoo gebruikt.. en ook alle stukjes kokos uit mijn haar kunnen krijgen..






SNAKE OIL MASSAGE BAR

Dit is een een product die je kunt gebruiken voor als je last hebt van een schilferende, geïrriteerde, droge hoofdhuid. 
De reviews hierover zijn heel afwisselend en ik was er heel benieuwd naar en wilde het al heel lang proberen. 

Je moet de bar een beetje smelten in je handen en daarna goed inmasseren op je hoofdhuid, 20 minuten in laten trekken en daarna je haar met shampoo wassen. 




EAU ROMA WATER TONER

En als laatst "Eau roma water"

Dit is een toner voor een droge tot normale huid. Het is een heerlijk naar lavendel en rozen ruikende en zeer effectieve toner.  Rozenwater verzacht je huid en lavendel zorgt dat je huid goed herstelt en in balans blijft. Ik gebruik deze toner als verfrissende spray, vooral in de zomer is dit een aanrader.. echt heerlijk! En je doet er ook zo lang mee.. 



De producten zijn verkrijgbaar bij Lush winkels of online via LUSH




6 opmerkingen

  1. I never try these products but normally doesn't works good on me! I know people who loves Lush, others that hate it!


    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke dingen gekocht! Best wel erg, ik kon je blog helemaal niet maar hij ziet er erg leuk uit! Ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love lush its amazing

    http://makeupbyelysa.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love lush products but have not actually tried the hair products yet, I will have to give them a go. Great blog and I love your eye makeup style :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm a huge lush fan. love the products and the smell of it. :) btw ...I follow you :)

    xoxo

    http://snowwhite90.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.