Het is weer een tijd geleden dat ik een favorieten van de maand artikel gedaan heb. Aangezien ik het de laatste tijd erg druk heb gehad is het best lastig om ieder maand mijn favorieten te plaatsen, daarom nu een favorieten van dit moment artikel :) 
Deze producten gebruik ik de laatste tijd het meest en ben er ook heel enthousiast over.







L'Oréal Caresse Lipstick #07 Cheeky Magenta
Een paar maanden geleden liep ik langs het schap van L'oréal omdat ik zo nieuwsgierig was naar de kleuren van de Rouge Caresse lijn. 
Er zijn in totaal 12 kleurtjes die naast een nummer ook allemaal een naam hebben gekregen en mijn favoriete kleur van de lijn is: 07 Cheeky Magenta. 

Cheeky Magenta is een felroze kleur.. het is zacht, romig, glanzend en kleurrijk en dekt redelijk goed.
Ik ben er erg tevreden over en het is absoluut mijn favoriet van de laatste maanden :). 

Clinique High Impact Lip Colour SPF 15 #22 Pink Style
Ik heb hier eerder over geschreven een pretty roze lipstick, mooi voor de dagelijkse make-up look.

Too Faced Size Queen Mascara 
Ik heb deze mascara al heel lang en ik kan zeggen dat ik er tevreden over ben. De mascara is zwart en geeft voldoende volume. 1 laag is al voldoende. Het enige wat ik minder vind is dat het borsteltje zo groot is, dat het moeilijk gaat met aanbrengen dus het is geen aanrader voor mensen met korte wimpers..

Benefit Hello Flawless Oxygen Wow #Honey
Benefit heeft een nieuwe foundation en ik heb het de afgelopen paar weken gebruikt en het is ook echt WOW!
Deze olievrije, verhelderende foundation van Benefit geeft een mooie lichte dekking en een matte finish.
In de foundation zit ook SPF 25.

Clarins Beauty Flash Balm
Ik gebruik de Clarins Beauty Flash Balm nu al een paar weken en dit gaat echt een blijvertje worden bij mij..
Wat is dit een heerlijk product! Alleen de geur al :) Je kunt dit product op verschillende manieren gebruiken; Als dagcremé, als basis voor onder je make-up en ook als masker. Ik zelf gebruik het als basis voor onder mijn make-up, mijn huid voelt na gebruik fris aan... 
Je kunt het product het best aanbrengen zonder te wrijven want als je wrijft dan gaat het rollen.. dat is jammer.. Het is geen wondermiddel ofzo.. maar ik ben er tevreden mee.

Nars Angelika Blush en Lipgloss
bubblegum roze blush en lipgloss van Nars glittertjes echt supermooi voor in de zomer. 
Het is een aanrader voor mensen met een hele lichte huid. 
HELAAAAAS is Nars niet in Nederland te verkrijgen maar gelukkig zijn er genoeg webshops waar je producten van Nars kunt bestellen.. 

Cargo Blu Ray Pressed Powder #20
Mijn absolute favoriet! 
Ik gebruik Cargo Blu Ray Pressed Powder al een paar maanden met succes. Het resultaat is perfect, niet te poederig.. natuurlijk.. 

UD Eyeshadow Primer Potion 
Dit is mijn favoriete primer.. het zorgt er voor dat mijn make up langer blijft zitten. 

Chanel Lumiére Sculptee Highlighter
Deze highlighter van Chanel bevat hele fijne glitters met een irriserende finish.

Lancome Juicy Tube Caramel Gospel
Deze gloss van Lancome bestaat uit een vrij dikke substantie maar voelt wel goed aan op mijn lippen. Blijft ook best lang zitten.. maar vooral de geur! OMG wat ruikt het heerlijk !  En je blijft het ook echt lang ruiken.. Caramel.. je moet er wel van houden.

Chanel Crayon Sourcils Sculpting #30
Sinds ik mijn wenkbrauwen heb verpest heb ik het wel moeten bij tekenen.. Ik gebruik al jaren lang de anastasia wenkbrauwen poeder en ben er ook echt heel tevreden over.. maar wilde toch graag een keer iets anders proberen.. Ik heb een poos terug de Chanel Eyebrow pencil gekocht en ik ben echt blij dat ik het heb gekocht... dat zegt al genoeg denk ik :)

MUFE Aqua Lip waterproof lip liner
in 2C en 15C

UD 24/7 Waterproof Liquid Liner

MAC Eye Kohl "Fascinating" en "Smolder"

Anastasia Brow Gel




Wat zijn jouw meest favoriete producten van dit moment?




11 opmerkingen

  1. wow cosmetics look so great ;D color's is pretty and fresh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De cheeky magenta is ook mijn favoriet! En ik ben wel benieuwd naar de nieuwe foundation van benefit ik wil die hebben :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nars pink blush is totally amazing!
    I use Clarins products, too, and I love it!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow! I love everything on here!^^ kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. My favourite kind of blog post! (I wish they would sell NARS in Germany too!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i love that blush color! :)

    notoriouseyes.blogspot.com
    now following!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi! i just found your blog,lets follow each other :)]

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.