Nars Sheer Glow Review



Een paar maanden geleden heb ik de sheer glow foundation van Nars gekocht. 
Ik wilde hem graag hebben omdat het zo'n hype was maar nu ik het een paar weken lang heb gebruikt ben ik er  persoonlijk niet meer zo enthousiast over, het is niet slecht maar ook niet een van de beste die ik heb geprobeerd.

Wat erover gezegd wordt: 

NEW! A glowing, satin-finish foundation with sheer and buildable coverage. Replete with skincare benefits and the NARS Complexion Brightening Formula, skin is hydrated, more luminous, softer and smoother. Used daily, Sheer Glow Foundation improves skin brightness, radiance and texture. For normal to dry skin types. 

Minimizes visible discoloration
Brightens and clarifies overall skin tone
Improves skin luminosity and radiance
Hydrates for softer and smoother skin
Dermatologist tested. Non-comedogenic. Fragrance free.
Test results:
• 100% - skin is feeling soft and smooth
• 96% - evens out skin tone
• 96% - would purchase
• 96% - would recommend to a friend
• 92% - skin looks brighter and more radiant 


 Wat vind ik ervan?

Het is een fijne foundation, Ik krijg een zachte huid en dekt best goed.
Maar ik krijg helaas geen gezonde glow intengendeel ziet mijn huid er heel droog en mat uit wanneer ik hem op heb en daarom zal ik het ook niet meer kopen als het op is :)







Heb jij de Nars Sheer Glow geprobeerd? Wat vind je ervan?