Een van mijn favoriete beauty producten zijn highlighters. Dior Amber Diamond shimmer powder stond al een tijdje op mijn wishlist en heb hem nu eindelijk gekocht. 
Ik ben verliefd op dit product :) 
Op de verpakking staat dat het een "all over face powder highlighter" is,  om het licht te vangen en het gezicht vorm te geven brengt u extra poeder aan op de uitstekende delen zoals wangen, neus en voorhoofd.
Deze highlighter is ook te verkrijgen in een 2 andere varianten, de andere 2 hebben roze ondertonen. 
Verder kocht ik nog een product van Dior.
Dior Addict Lip Glow Color Reviver Balm: Dit is een kleurloze lippenbalsem en geeft je lippen een subtiele glans. 
Het ruikt naar labello maar is verder niet te vergelijken met Labello. Het zorgt voor dat je lippen een mooie roze kleur krijgen, mooi zacht en glanzend worden. 
















Wat zijn jou favoriete highlighters ? 



13 opmerkingen

  1. very beautiful highlighter, i want <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moooii, die zou ik ook super graag willen ~!!
    lieefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great Blog!!!

    I am hosting Boticca.com giveaway currently, where you can win $100 worth of jewelery and bags...Just click the link below...I'll wait for you there :)

    Enter Boticca.com giveaway and win $100
    ♡ StylishByNature.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amazing post!my favourite is the last one!;)
    now i follow you!follw me back!kiss

    http://globetrottersince1988.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This highlighter is beautiful!

    xoxo Aisha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dior Amber Diamond is also a favorite of mine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. thanks for your support and sweet comment - following right back, your lovely blog!!!

    kisses


    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very pretty swatches ,love the highlighter!!
    and thank you for following my blogs by the way=)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the Dior palette!
    Amazing blog! Can we follow back each other?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like the lip glow a lot. Amber diamond always gets me asked by somebody what I wear on my cheeks!!! (although I personaly prefere benefits high beam)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooh, ik ben zo jaloers! Die highlighter ziet er GEWELDIG uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.