Ik vind het altijd zo leuk om tags te maken en natuurlijk om te lezen! Ik ben getagged door ROLA. THANK YOU :))

The Eleven Things Tag gaat zo:

Ik vertel 11 dingen over mezelf.
Ik beantwoord 11 vragen van Rola.
Ik zal 11 andere bloggers taggen.

Hier komt ie! Maar eerst nog eventjes de regels:
- Plaats de regels van de tag op je site.
- Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen.
- Beantwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen.
- Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
- Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
- Je mag niet taggen die deze tag al heeft gekregen
- Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals ‘Ik tag iedereen die dit leest’ of ‘Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen’.


11 Weetjes over mij:
- Ik heb een jaar lang in Antwerpen gewoond.
- Ik ben Turks
- Ik heb een obsessie voor chocolade rotsjes.
- Ik ben van plan om naar het oosten te verhuizen.
- Ik ben een tweeling (sterrenbeeld).
- Mijn eigen haarkleur is kastanjebruin, maar ik laat het regelmatig verven.
- Ik hou NIET van Lady gaga en Rihanna.
- Ik drink geen alcohol. Heb ik ook nooit gedaan, en ik rook ook niet.
- Ik ben verslaafd aan lippenstiften, ik heb er nooit genoeg van.
- Ik lees veel boeken en mijn favoriete schrijver van de laatste tijd is Paulo Coelho.
- Ik hou heeeeeeel veel van klassiek muziek en new age... ik ben er gek op!!

11 Vragen:
1. Wat is je favoriete cocktail drank?
Detox cocktail met fruit en zonder alcohol.

2. Wat zou je doen als je de jackpot zou winnen.
Ik zou een wereldreis maken, mijn eigen huis laten bouwen, investeren en een hoop aan goede doelen geven

3. Wat is je favoriete stad om te wonen?
Ik zou wel in een scandinavische stad willen wonen, omdat daar de gelukkigste mensen wonen :) heb ik gehoord.

4. Hoe oud was je toen je begon met het dragen van make-up?
Ik was 13.. ik ben altijd al gek geweest op make-up.

5 Wat zijn je favoriete beauty of fashion blogs?
Temptalia.com

6. Wat is je favoriete keuken?
Ik vind de Turkse keuken het lekkerst maar over het algemeen hou ik van heel veel buitenlands eten, van Italiaans, Libanees, Grieks, Mexicaans, Thais, Japans.

7. Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Berbie Nieuwendijk ;)

8. Wat vind je van biologische producten? Wat zijn je favoriete merken?
Ik gebruik de laatste tijd veel biologische producten, mijn favoriete merk is Weleda.. ik ben er gek op.

9. Wat zijn uw grootste huisdier ergernissen?
NVT

10.Wat is je favoriete film allertijden?
Babam ve oglum

11. Hoeveel tijd besteed je op het internet elke dag?
Niet elke dag.. maar als ik een dag achter de computer zit dan is het wel langer dan 2, 3 uur.


11 Vragen voor de mensen die ik tag:

- Heb je een huisdier zo ja wat heb je voor huisdier?
- Wat zijn je lievelings make up producten?
- Wat zou je in de wereld willen veranderen?
- Trein, bus, metro of vliegtuig?
- Wat is jou droombaan?
- Wat is je favoriete televisieprogramma?
- Welke opleidingen heb je gevolgd of ben je van plan om te volgen?
- Heb je een favoriete schrijver?
- Waar zou je willen wonen?
- Wat zou je als eerste doen met 1 miljoen euro?
- Wie inspireert jou?

TRANSLATE TO ENGLISH
www.translate.google.com

Ik Tag:

MAYA

NADIA

HEATHER

CHERYL

BOHEMIAN VANITY

MANON

KIKI

LINA

SOFIE

ELANA

YOLANDAAS

17 opmerkingen

  1. Leuke tag! Thanks, ik ga hem ook doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your site.
    I use to follow but I
    made new blog
    Check it out.
    http://parialexa.blogspot.com/
    Help I need followers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for doing the tag! Detox cocktail sounds healthy and good for you.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Rola ;) Yes it is really healthy, You have to try it. xoxo

      Verwijderen
  4. Leuk! Dankje voor het taggen :) Ik heb m al gedaan, maar ga deze ook nog even invullen, haha
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Elana, Tags zijn altijd leuk he? Dankjewel ;)
      X

      Verwijderen
  5. gret blog :)) post is amazing ;). relly! ;).

    follow ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankjewel om me te taggen, ik ga hem zeker ook eens doen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks so much for the tag sweetie, love your blog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you so much for tagging, didn't understand a word though haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks hun!! I cant do the tag though since I cant read this xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind Tags ook altijd zo leuk om in te voeren. Zo komen mensen meer over je te weten..
    Liefs Tessa
    www.beautyandmylifex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je me getagd hebt!!
    Ik houd een give away op mijn blog, als je ook mee wilt doen kun je even een kijkje nemen op mijn blog (:
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. thank you for the follow, I love you blog and I am now following you!

    Amelia xx

    http://wearableartblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.