Het is weer tijd om mijn favorieten van de maand November te laten zien. Deze maand heb ik weer een aantal nieuwe beautyproducten ontdekt.





Deze producten heb ik de afgelopen maand vaak gebruikt.



Ik heb deze foundation van een vriendin gekregen en ik heb hem de afgelopen maand bijna elke dag gebruikt, ik vind het zo fijn omdat er licht reflecterende pigmenten in zitten en dat laat je huid stralen. Het is niet mijn "all time favorite" maar ik ben er wel tevreden mee. Het geeft een gemiddelde dekking, egaliseert en geeft een subtiele glow. Wat ik minder vind is dat de porieen iets meer zichtbaar worden dus het is beter als je een primer eronder gebruikt.




Benefit "Ooh la lift"
Dit is een dunne roze balsem en het verheldert de huid onder je ogen.. Het geeft een frisse uitstraling, ik gebruik niet zo vaak een concealer onder mijn ogen omdat ik mijzelf echt heel opgemaakt voel met concealer. Ooh la lift geeft een frisse uitstraling er zitten licht reflecterende pigmenten in en licht het huid onder je ogen een beetje op zodat de donkere kringen minder zichtbaar lijken.


Estee Lauder "Sumptuous Extreme"
Een hele fijne mascara, ik heb hem al een tijdje en ben er zeer tevreden mee omdat ik met 1 laag al hele lange wimpers krijg en het geeft ook volume. Ik vind het echt een aanrader!!





Too Faced "Exotic color intense eyeshadow" in Poison orchid



Mac lipstick "lovelorn" MIJN FAVORIET!!



De nieuwe smokey kohl van Sephora




Collistar Wet & Dry double effect eye shadow in "Beige Rosato" 4

34 opmerkingen

  1. Dart gouden-bruine tube, is dat de kohl van Sephora? Mooie verpakking! *_* Is het moeilijk in het gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben toevallig net op zoek naar zo'n roze lipstick! Mooie kleur die lovelorn! Binnenkort maar eens even bij MAC kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mitchin nee :) De kohl van Sephora is op de eerste foto te zien.. niet de bruine maar de zwarte ernaast..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh this purple eye shadow is sooo beautiful... oh my~ I would love to have that! I loooove purple! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looks like you found some great products!
    www.saysskippy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is the smoky kohl from sephora an eyeliner? I am always looking for a good true black pencil eyeliner. I've yet to find one that I like!

    -Tricia
    http://stylesofapharmatrician.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Those products look like they perform very well :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What color is your mac blush? =)


    I followed btw, hope you don't mind. And maybe you visit me someday.


    thebookness.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great review dear! i adore the color of the purple eyeshadow :D i love your blog <3

    follow me if you love to, and i’ll follow you back :)

    http://mithakomala.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanx 4 the lovely comments girls.. The color of my mac blush is "Gingerly" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I really want to try the oh la la lift by benefit and the lancome foundation.

    -Ly
    http://www.lyzhang.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, I'm really jealous of this haul!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful Haul.
    I love Sephora.
    Really nice blog.

    xoxo
    Ina


    www.feenkuss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die foundation ziet er perfect uit!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!
    My Lyfe ; My Story

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lovely blog:) i love the brown colour !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Awesome shadow colors!! <3 www.rubygirlblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo !!!!
    Ich bin schon Leser auf deinem Blog
    Übrigens ein sehr schöner Blog gefällt mir richtig gut.
    Ich würde mich freuen, wenn du auch mal auf meinen Blog vorbei schaust
    Und Leser bei mir wirst, fals du es noch nicht bist.
    http://www.super-naschkatze-80.blogspot.com/
    Viele Liebe Grüße aus Mönchengladbach !!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh mijn god. ik kreeg net even een heel gelukkig momentje toen ik de swatch van de too faced oogschaduw zag. wauw. wat een prachtig pigment.
    how makeup can make me happy!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. all the good stuff! <3

    http://www.dear-diary.dawnelia.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great pictures and great blog! :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. great ! amaizing ;)
    www.marta-prostak.blogsppot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Suuperleuke spulletjes!
    Ik volg je, hele leuke blog, haha ;)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow! LOVE the nail polish! Cute pics!

    Please check out my blog and FOLLOW! I would be happy to return the favor!

    www.jadinashodgepodge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.