Toen ik in Istanbul was vorig week, kon ik er niet omheen.. ik moest gewoon wat meenemen van Nars. Nars is een cosmetica merk opgericht door Fran├žois Nars die ook Shisheido heeft opgericht. Het merk begon met het verkopen van 12 lippenstiften en is uitgegroeid tot een uitgebreid assortiment.


Naast de mooie bekende blushes in de kleur "Orgasm" en "Angelika" nam ik ook de sheer glow foundation, "Turkish delight" en "Angelika" lipgloss en de "Sexual healing" lipstick mee naar huis... Ik ben niet zo'n grote fan van de namen zoals de meeste mensen dat vinden, ik denk ook dat de naam er mede voor heeft gezorgd dat deze producten zo ontzettend populair zijn geworden.


Helaas ligt Nars niet in Nederland in de schappen maar je kunt het via de europese website van Nars of via Asos en andere webshops bestellen. De prijzen liggen wat aan de hogere kant maar voor die prijs krijg je echt wel kwaliteit.

Heb jij al NARS producten in je stash? Zoja welke?



























13 opmerkingen

  1. great product <3 i love turkish delight xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great blog - love all the photos. :)

    Thanks for visiting my blog and following! I am following back cuz you are so lovely.

    have a great day!

    jas
    adamalexmommy.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie producten heb jij gekocht! Ik heb nog nooit iets van Nars gekocht of gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thanks for checking out my blog. love yours -- following you!

    www.yolathorp.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. los productos son fantasticos!!! y el blog... buff es genial... en serio Te sigo! ¿Puedes seguime tu a mi? Me haria mucha ilusion...
    http://comopezenelaguajuntoati.blogspot.com/
    Bestios!
    Te espero, NO ME FALLES!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige producten! Ik heb Orgasm en Turkish Delight ook en ben er superblij mee! Nars is echt een fantastisch merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi lovely,
    great pieces!Thanks for sharing!
    I just found your blog...it's so cute!!
    I added to your followers:)
    Follow back?
    Have a great day:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Turkish Delight gloss uit Istanbul - hoe toepasselijk ;))) Leuke koopjes en een toffe reisbestemming =))) Ik ga met de kerst ook naar Istanbul =))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor jullie reacties meiden.. en Mitchin het is idd een toffe reisbestemming wat leuk dat je er ook heen gaat..Zo hee, dat wordt lekker shoppen dus Haha :) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I'm dying for the angelika blush and lipgloss, they have been on my wishlist for a long time

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.