Budget Tip: Flomar Supershine Lipgloss 126




Deze mooie roze lipgloss kwam ik op vakantie in Istanbul tegen.
Het merk Flormar is in verschillende parfumerieen te vinden in Europa. Ik ben Flormar in Turkije, Duitsland, Slovenie en Italie tegengekomen. Het zijn allemaal prachtige budget vriendelijke producten, waaronder dus ook deze lipgloss.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik geen hoge verwachtingen had aangezien het zo goedkoop is. Maar het is zo goed gepigmenteerd en heeft een high shine finish! Ik ben er super blij mee!




Producten die ik heb gebruikt:

Ogen:

Urban Decay PP oogprimer
Urban Decay "aquarius" en "ecstacy" oogschaduw van The Feminine Palette
Mac "Cornflower" Pigment
Givenchy "Accessor eyes" Limited edition palette.
Mac Fluidline in Blacktrack
Make up Forever Smokey lash en valse wimpers.

Gezicht:

Dior Nude foundation nr: 23
Mac refined golden bronzer
Mac dollymix blush
Benefit High beam highlighter