September 2011 Favorieten




Ik heb een drukke maand gehad en helaas niet veel kunnen posten, maar ik heb natuurlijk wel weer nieuwe favorieten van de maand :).


Mijn favoriete lipsticks op dit moment zijn 112 beige van Estee Lauder Pure Color en Hue van Mac.
Hue is een nude roze lippenstift van Mac, een kleur die ik de laatste tijd heel vaak gebruik.










Een supermooie bronzer! Soleil Tan De Chanel



Too Faced Shadow Insurance is een eyeshadow primer, ikzelf vind dat het te vergelijken is met de primers van Urban Decay... mijn oogschaduw blijft net zo lang zitten, ik heb ze allemaal getest..




Benefit "That Gal" en Sephora smoothing primer ik gebruik deze primers de laatste tijd zo vaak.. That Gal is een beetje roze.. het geeft je een healthy glow.. en de smoothing primer van Sephora gebruik ik toch iets vaker. De poriën worden er duidelijk kleiner door.



Mac pigment "Cornflower"... Ik ben zowiezo gek op alle mac pigmenten, maar Cornflower blijft in mijn top 5 :).






Wat zijn jullie favorieten van afgelopen maand?


En nog een vraag wat hier niet mee te maken heeft maar.. ik kan mijn leeslijst niet zien? Wie weet hoe ik dit moet oplossen?