Ik had wat foto's geplaatst van mijn favorieten van de maand Augustus en een van mijn favorieten was de Dior nagellak # 999. Een klassieke rode nagellak, een absolute Must-Have voor elke vrouw. Een laag is al goed..Het staat heel chique en past bijna bij alles.


Naast Dior heb ik een andere favoriete rode nagellak en dat is een iets lichtere kleur van YSL #01. Ook super mooi maar is wat dunner dus ik gebruik altijd 2 laagjes.









Dit zijn mijn favoriete rode nagellakjes wat zijn jullie favoriete rode nagellakjes?




52 opmerkingen

  1. Red nail polish is always so chic, love the Dior one!Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi darling! I adore your nailpolish! These pics are really cool! I'm following you! Hope you can also follow my blog!
    VENUS AT HER MIRROR
    VENUS ON FACEBOOK
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Good Morning sweetie! Great post!
    Please vote me, help me win:
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/
    Thanks you!
    xoxo Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw hele mooie kleur zeg!
    de lakjes van chanel vind ik ook altijd er mooi!
    leuke blog! ga zo door!


    xoxo
    Eef en Lot

    ps; we hebben nu heeelll veeel winacties, misschien vind je het leuk om mee te doen, of een tip voor je lezeressen? veel succes met verder bloggen, YOU CAN DO IT GIRL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. red nail polish are really sexy!
    xoxo

    http://lejournaldeprada.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me encanta navegar por la red y descubrir rincones nuevos!!! he dado con el tuyo y me he hechado un tiempo cotilleandolo,

    leyéndolo y me encanta!!!! además ,me gusta muchisimo participar y apoyar a las bloggers, sino nos apoyamos entre nosotras,

    quien lo haría ?¿?¿? te sigo y te doy mi enhorabuena ,te dejó el mio, si te gusta y crees que me lo merezco, me encantaría que formaras parte de el "siguiendome"

    pues chicas /os como tu lo hacen posible y muy especial para mi !! un besiño



    KEYKOAMODEL.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what a nice nail polish! :)
    Thank you for follow my blog *

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I always stick to my OPI for red. But this Dior looks really tempting I think I should give it a shot. Thanks for posting and sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben zo jaloeeers.
    ik wil hem ook willen!
    ik volg je nu !
    wil je me ook volgen?
    xxxx


    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Girl I've awarded your Blog!
    Check out the rules on my Blog..
    Love Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. thats.. soooooo.. bright!! I loveeeeeee it !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met het volgen bij mij, want jammer genoeg volg je me nu nog niet..
    wil je der nog even naar kijken misschien? <3
    xxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. qué preciosidad de color!!!, adoro los pintauñas de CHANEL pero debo reconocer que CHRISTIAN DIOR últimamente le sigue muy de cerca!!

    un saludito
    (siento no saber expresarme correctamente en inglés!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow mooie nagellak!

    btw. Ik heb even een probleemtje met me blog, want het kan zijn dat je me posts niet meer in de leeslijst ziet staan omdat ik me URL heb veranderd! Daarom moet je me even ontvolgen en daarna weer opnieuw volgen! Dan klopt alles weer! Sorry voor het ongemak!

    Life-la-dolce-vita.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een mooie kleur!
    Ik draag eigenlijk nooit rode nagellak, maar ik ben wel op zoek naar een rode goed dekkende nagellak. Maar Dior is volgens mij best duur ;o!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauuw! You blog is so pretty! I loved, I follow you now!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love Dior polish! Such a rich colour, looks perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super mooie kleuren!
    xoFloortje

    http://floortjeloves.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely color!!
    Love your blog! Check out mine :)
    xoxo
    Karen

    www.fashion-and-stuff-like-that.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hiya! :) such a beautiful colour, i looove red so much! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I really like the Dior one you're using :) Personally I use cheaper ones from 2be and I'm very happy with those!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. That is such a lovely red!!! its so pretty and bright!!! love your blog
    please visit/follow
    Dirtyshirtyaaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love red nails;)

    visit my blog:http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey I love your blog: Colours are so stylish :) Following you.) Check out me :)
    www.lovesfromfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. both of these polishes are the perfect shade of red!

    @CottonCandyINK.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. red nail polish is my fav !!
    i just subcribed to your blog..hope u subcribe back,id love to comment some more :)
    take care
    xx,Bisera

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie swatches! Die van YSL vind ik het leukst van de twee =))
    Ik ben zelf niet zo van de rode lakjes, ik heb er maar 1 van Essie - "Rock the Croc"

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I love both these colours but I think the Dior one is best!

    Please check out my blog x

    http://yellowchicroad.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw erg mooi kleurtje, lekker fel!
    Liefs, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Que guapa ! Que post más original !! No conociamos tu blog, te seguimos!! Saludos y te esperamos ! Besos !
    http://chiccheaphurra.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. aww I love the colour :) the polish must be awesome!!

    xoxo
    M

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lovely blog! Great pics! I want them both!! Check out my blog and follow! I 'll follow yours back! Feel free to leave a comment as well! http://thefollowersoffahsion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I love red nail polish too
    http://meldrasblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goooosh i love your bloooog!
    It's so beautiful!
    And the two nailpolishes are perfect!

    I'm following you nooooow :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. amazing shade of red!<3 dior
    such a great post!love it :)
    i am following your blog,follow back if you want dear!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooi ik heb laatst ook een hele mooie rood gekocht.
    zou je willen kijken op mijn blog?
    en me willen volgen?
    xoxo

    www.ishootlovee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Love it! :)

    www.kingline18.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Me encanta el esmalte! cuanto cuesta?
    Pasate!

    xoxo

    itgirlailen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Red is always hot..
    you have an awesome blog girl..
    follow eachother??

    http://touchofawanderer.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Как же я люблю красный лак!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.