:) Na 4 weken niets te hebben geschreven op mijn blog, vandaag weer een update.
Mijn vakantie was superleuk, ik was in Istanbul.
En ik heb weer zoals altijd nagellakjes meegenomen van Golden Rose en Flormar.
Supermooie kleuren en ze zijn ongeveer 1 euro per stuk. 2 laagjes lakken en een topcoat eroverheen en het blijft super zitten.

Ik heb voor de rest geen make up meegenomen. alleen kleding sieraden etc etc..
Trouwens in Istanbul verkopen ze ook Nars bij Sephora, en er is ook een Nars Store. Ik ben wel even wezen kijken maar ik heb me gelukkig kunnen inhouden en heb niets gekocht.. :) misschien volgende x.





28 opmerkingen

  1. WAUW, zitten mooie tussen! :D

    ~vergeet je niet mee te doen aan mijn giveaway? :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE all colors..but the last is the best:)

    wish you a nice day

    http://addicted-to-all.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That last color looks insane on your nails!! Love it!

    xo Jackie
    http://livingaftermidnite.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. With arrival from Stanbula,
    Varnishes very good and bright,
    It are pleasant to me...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love this colour!
    It's a pleasure to follow you! I'm waiting 4 you up on giovannatuccio.blogspot.com
    and I hope you will follow me back

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, thanks for following ;) i like ur blog, too and i'll follow u. greetings, Luise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this nail polishes are great !
    I love the neon pink :)

    xo lala

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow dat zijn veel nieuwe! Die roze is erg mooi :) en volgens mij is die gele ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amazing nail colors!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love them all, the hot pink is perfect for summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow it's Fantastic!!
    kisses
    www.myglamourcupcake.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice colours. Love the pink one.

    http://dassida.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ten ruzovy lak je uzasny!!!! Kde ho muzu sehnat?? :) Jinak follow, mas hezky blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha!Je bent echt een fan van nagellak!:))

    I'm the same. Never leave the house without my nails done!

    Beautiful profile photo btw!

    Great blog and I'm intrigued by your self-description! Conclusion? I'm folloing your blog:))

    I'd love and appreciate if you stop at mine and follow:
    http://fashion-bridge.blogspot.com

    Xx

    Alexandra

    http://fashion-bridge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for your comment ;)
    I'll follow u now, maybe u will follow me too ? greetings, Luise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hicbirsey anlamadim, ama istanbula gittimissin onu anladim ;)) cok güzel ojeler almissin - harikalar!

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dein blog ist wirklich sehr schön! <3

    -> ichbingluecklich.blogspot.com
    schau doch mal rein :)

    LG Franzi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat een mooie kleurtjes!
    en dat is altijd het fijnste aan andere landen. Als je daar gaat shoppen is alles 10 x goeiekoper!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kleuren, ik heb zelf ook een hele plank vol hihi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw goedkoop!
    en hele mooie kleuren (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke lakjes en zo goedkoop die golden rose

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.