Sinds dit jaar heeft swarovski niet alleen sieraden maar ook een parfum! "AURA".

AURA is gecreëerd door de bekende parfumeur Olivier Cresp. De ingrediënten van Swarovski Aura zijn onder andere: roze peper, amber, benzoë, witte muskus en tuberoos dat zorgt voor een bloemig, sensueel en mysterieus resultaat.

Hebben jullie Aura al ervaren?

Naast Aura heb ik ook hydraterende foundation van The Body Shop gehaald.. wat ik ervan vind? mooie kleuren..ik heb een kleur gevonden die precies past bij mijn huidskleur.. hydraterend genoeg en egaliseert heel mooi. Ik had hem vandaag op en mijn collega's vonden het heel mooi.

Ik was er al heel lang benieuwd naar de That Gal Primer van Benefit en heb het vorige week gekregen :) en heb hem tot nu toe elke dag gebruikt en ben er zeer tevreden mee.
Ik ben iemand die niet echt van lagen make up houdt daarom heb ik hiervoor niet zo vaak primers gebruikt(heel soms sephora matterende primer,ook supergoed).Maar als ik That Gal op heb dan heeft mijn huid een mooie glow! Trekt snel in en mijn huid voelt niet trekkerig aan. Ik ben er erg happy mee!


Oh ja en als laats mijn nieuwste lipstick van Benefit! "RUMOR". Mijn lievelingslipstick op dit moment. Het is een nuderoze kleur met goud erin.. heel apart!

Wat zijn jullie favoriete producten van dit moment?














Rumor

Rumor


Too Faced Blush

25 opmerkingen

  1. Your blog is so pretty! And I want to try the That Gal brand. I'm glad that you like it so far ;)

    want to follow each other, my dear? Just let me know ;)

    artofbeingcool.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten!
    Ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar de parfum Aura. Maar heb hem nog steeds niet geroken!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Do you speak English? what language are you writing? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Какая красивая туалетная вода!!!Наверное, аромат тоже приятный.
    Очень нравится последний оттенок помады!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm die swarovski parfum moet ik ook eens proberen :D x

    Theblackm4ze.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke en schattige blog heb jij,
    well done!
    xoxo Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke producten en mooie blush!
    Dankje voor je reactie en succes met het bakken van je cupcakjes!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuke producten!

    leuke blog!!

    ik volg!

    xx http://maartje-busyfunlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOw, really nice products..very helpful..thanks for sharing :) cool blog!

    check out my blog, please xx

    http://la-fille-porcelaine.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh ich liebe den duft aura! sooo toll! .-)

    hab zur zeit auch meine lieblingsdüfte gepostet! schau doch einfach mal vorbei! bin ziemlich neu und wahrscheinlich noch ziemlich unbekannt .-)

    liebe grüsse

    xoxo

    www.lotustraum.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die lipstick van Benefit: hebben! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt echt een leuke blog :)
    Ik volg je ! Ik ben ook net aan een blog begonnen, maar heb nog niet zoveel volgers.. Dus zou jij misschien terug willen volgen ?

    xoxo Melissa
    http://www.fashiionfreakks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauw mooi spul :) zal wel duur zijn! :o

    Ik heb een actie op mijn blog voor foto liefhebbers. Het is geen winactie, maar als je intresse hebt kijk je maar even. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lovely benefit buys! i love california kissin and that gal primer. http://openboxjewels.blogspot.com/ XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow love the packaging for the perfume beautiful and the colors of the shadows are amazing
    www.rawfashionmagazine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the make up and love your blog !

    Love S.

    Check out our blog
    http://secretfashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love all the makeup! so pretty x
    http://blamingbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alleen all om het flesje koop ke die parfum

    BeantwoordenVerwijderen
  19. my mother has the first perfume. the design is fantastic!
    Thanks for following *

    kiss, Bárbara

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.