Lipsticks zijn mijn favo beauty producten en ik heb er nooit genoeg van.

Ik gebruik alle kleuren lipsticks van velle kleuren tot neutrale nude tinten.
Deze lippenstiften van Sephora heb ik gekocht tijdens het prijzencircus.
Ze zien er goed uit, werken fijn, ik heb 3 soorten gekocht de S serie de G serie en de R serie.
Wat is het verschil? Nou de S serie is shimmering en glossy, blijft niet zo lang zitten wel goed gepigmenteerd mooie glanzende kleuren. De G serie is voor Glamour, hydraterend en transparant. En de R serie - Rouge cream lipstick, is een hydraterende en matte lippenstift echt heel goed gepigmenteerd en blijft langer zitten, mijn favoriet!






Van links naar rechts:

S05 - S24 - S10 - G06 - G18 - R14 - R16





18 opmerkingen

  1. gorgeous colours, especially the shimmery ones but i like them all

    beautybarista.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really love the first 2 lipsticks, the nude colours... !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love them all!

    xo Jackie
    http://livingaftermidnite.blogspot.com

    Hope you'll stop by my blog & enter my giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I shop at Sephora so much, but I never tried their lipsticks. They look pretty nice I might give them a try:)
    take care!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They are so gorgeous I was just looking at Sephora today. I might have to buy some of these!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bellissimi i prodotti di sephora...ciao bello il tuo blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldige kleurtjes allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil al heel lang sephora lipstick kopen, maar ik kom er maar niet aan toe ;(.
    Nu ik deze swatches heb gezien, moet ik maar eens snel eentje gaan uitzoeken. Want er zitten echt leuke tussen.
    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi!!!Второй слева оттенок очень красивый!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi calista! stumbled across your blog and thank God that i did! love your blog posts! i enjoy reading them plus amazing photos too! perfect combo! keep it up! Hope you can drop by mine as well. Have a great day! xo

    http://itsnikki-goes-trendy-chic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are all lovely shades, thanks for the swatches!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. спасибо Марина, Кроме того, второй слева моя любимая

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for all the lovely comments girls!
    I'll be replying via your blogs in case you don't read it here :)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.