Mascara's zijn een van de meest gevoelige cosmetische producten. Mascara borstels drogen zeer snel.
Maar je kunt het vertragen door bijvoorbeeld amandelolie erop te smeren.


Een oorzaak waardoor je mascara uitdroogt is doordat je de mascara pompt voordat je het gebruikt. Hierdoor komt er lucht in de mascara en droogt het sneller uit.

Een andere oorzaak waardoor je mascara sneller uitdroogt is doordat je de mascarahuls niet goed sluit na gebruik.

Om je uitgedroogde mascaraborstel een beetje te verzachten doe je er een paar druppels amandelolie, ricinusolie of een paar druppels warm water op.
Of doe er wat van je oogcreme bij om het te verzachten.

Nog een andere optie: dompel je mascara een minuut onder in een bakje met warm water.


Het is altijd lastig om de juiste mascara te vinden.
Ik heb tot nu toe van alles uitgeprobeerd, sinds een maand gebruik ik Extase van Christian Dior. Die is echt geweldig!! Maar ik heb ook andere favorieten zoals: Chanel Inimitable Intense en MUFE Smokey Lash. Maar mijn nummer 1 tot nu toe is die van Dior.



WELKE MASCARA VINDEN JULLIE TOT NU TOE HET BESTE??




27 opmerkingen

  1. i hate when my expensive mascara dries out :( !!thanks for the tips great blog:) im your new follower i hope you'll follow me back
    xoxo
    http://cosmopearls.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Спасибо за полезную информацию!У меня проблема с выбором туши, пробовала Dior, как у тебя,не подошла, Chanel очень нравилась, но со старой щеточкой, а последнюю не пробовала, стоит задуматься...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik nu the colossal volum express (cat eyes) van maybelline, ben ik best wel tevreden over :D
    Handige tips ook!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Вы должны действительно попробовать, что Dior. Великий тушь!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stiene dankje voor je lieve comment, die cat eyes mascara van maybelline wil ik ook graag proberen moet wel effe wachten tot de mijne op zijn :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love Dior mascara!!

    We are now following you and would love for you to visit our blog and follow back if you like.

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings
    http://herlatenightcravings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb wel aardig wat mascara's, maar mijn favorieten zijn toch echt The Falsies & Great Lash van Maybelline. Ik gebruik ze meestal samen.:D

    Ik volg je blog! Follow back?:')

    www.nailpolishfactory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is idd ook fijn, maar ik vind hem wat moeilijker met eraf halen. Maar de verpakking vind ik sowieso het mooiste van al mijn mascara's. Die van Dior ziet er práchtig uit zeg. Oh, en bedankt voor het volgen!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handige tip! Ik gebruik sinds kort maxfactor false lash effect and woohh i love it!

    Verder heb je een leuke blog, ik heb even je vorige posts gelezen en die waren top! Ik heb je gevolgt dus, follow back ? :)

    www.ThatGalAsh.blogspot.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi dear! Your blog is amazing!
    I am a new follower!

    I would be very honored to have you in my followers!

    I invite you to join my giveaway:

    http://nuvoledibellezza.blogspot.com/2011/06/giveaway-sigma-vinci-il-flat-top-kabuki.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. thanks a lot for reading my blog. it's a great feeling if you you someone likes what you write.
    thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love reading your blog. :)
    stunning!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I want to try the Makeup Forever smokey eyes, heard so many good reviews about it:)
    much love!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awesome blog you have!
    I read it every day and I become resent visitor
    Look my blog simone-bp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautychokes..you should try it. it is a really good mascara. but unfortunately it dries quickly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love love love it!

    check out my fashion blog, and follow?
    http://theforeverperfects.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Olá querida adorei seu blog, adoraria receber sua visita em meu blog e se gostar por favor siga-me.
    Bjinhos muito obrigada!

    http://unhasdadanny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love the Diorshow BlackOut mascara. :) In my opinion the Extase mascara is not that good. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very good blog:)
    follow me) http://mojeprzyjacielepsy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love the Diorshow Mascara! What are you think about the benefit mascaras? I would be happy if you follow me too :))

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.