EVEN BETTER



Een mooie make-up begint bij goede huidverzorging.. dus daarom is het ook heel belangrijk je huid schoon te houden en goed te hydrateren.


Ik draag dagelijkst make up omdat ik in een parfumerie werk, daarom probeer ik mijn huid echt goed schoon te houden. Om mijn gezicht te reinigen gebruik ik de oog make-up remover van Sephora voor waterproof make up, die is echt goed. En de cleansingmilk van Dior en daarna de Tonic van dior.

En na het reinigen gebruik ik een serum een creme en een oogcreme. Als ik zeg dat ik dit altijd doe dan lieg ik :) Ik heb soms echt geen zin in creme dus blijft het alleen bij reinigen..

Sinds kort gebruik ik het serum van Clinique (even better)
Voor een optimale resultaat moet je wel de dagcreme erbij gebruiken, maar ik heb geen pigmentvlekken ik wil alleen voorkomen dat ik ze krijg door de zon, dus daarom gebruik ikzelf alleen het serum en ik ben er tot nu toe tevreden over, mijn huid voelt zacht aan.

Het serum van Estee lauder (advanced night repair) heb ik daarvoor gebruikt, ik vind het een super serum, maakt je huid zichtbaar egaler en herstelt je huid ook. Maar een nadeel vind ik dat je huid er snel aan went en als je stopt dan wordt het heel droog. Dat is mijn ervaring